Lika Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 Wat een fijn nieuws @Herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 november 2017 Rapport Share Geplaatst 15 november 2017 Laat, maar gelukkig slaap ik immer goed. (wat een zegen) Ja financiele uitzoekerij... ik mag nog met de belasting in conclaaf over niet kloppende zaken... brr Van vorig jaar kreeg ik gelukkig wat terug: gelijk achterstallige rommel afbetaald en wat een opluchting zeg! Mezelf gelijk getrakteerd op een nieuwe trui En... toen ging de wasmachine stuk...ehh Er was geen aanleiding om de stoppenkast te checken... suffie! Dus 30 e voorrijdkosten betalen maar een wasmachine die het nog steeds wel doet! Yup. En opnieuw reden voor een kadootje .... beetje balanceren op het randje... maar wel een leuk boeket in de kamer om me te herinneren aan de stomme mazzel soms toch ook... Fijn @Herstel dat je goede uitslagen had. Verder niet zo bijgelezen.... ga goed!! en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden