Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 @Lars en @Suikertje, wat klinken jullie goed. Zo blij voor jullie. Mooie ontwikkelingen beiden. . Ik krijg morgen van het hotel een uur extra uitchecktijd. . omdat u zo lastig loopt mevrouw en omdat u lekker de tijd moet krijgen en excuses voor de ober die u vanochtend wegstuurde en en.. De dame die serveerde,vanavond , schonk mijn soepje in, nam kruimel bij de band en begeleidde mij naar de tafel . Hoe gaaf is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goh, wat gaaf Herstel! Echt een super hotel dan! Ok, de wijn was geen succes, maar de intentie was goed. Erg goed hotel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Mooie draad Heuldere verhalen Lekker kort Zo ook hier Na twee dagen op de banken zitten " snikken&grimlachen" Vandaag mezelf weer bij de kladden gepakt Lekker naar buiten, veel fruit etc Had inmiddels een bericht van lief Onderweg terug van het optreden afgelopen nacht auto ook nog stuk (lang leve de ANWB) Terug bericht dat het idd K. is en er hopelijk voor vanavond (volgende optreden) iets geregeld is Dat ik helaas daar niet mee kan helpen, vermits ik geen auto en rijbewijs heb (en de buren een te kleine auto) Kortom, even later ging de telefoon Wel of niet opnemen. Tuurlijk wel Lief. Niemand die op de honden kon passen Dus deze "reddende engel" is weer in L Zo ben ik voor mijn lieven nou eenmaal Na mijn eigen piketpaaltjes te hebben herschikt Dikke "we weten" knuffel Oja, het vervoer kwam uiteindelijk ook goed Met de "manager" mee kunnen rijden naar het diepe zuiden En het leuke daarvan is weer, dat het vroeger een kwast was Echter ik zie al een tijdje een verschil in attitude dan eens, ooit Krijg net een telefoontje dat het een bijzondere leuke rit was (Zei ik toch) En ik hou van U Het was nodig even op mezelf weer En we groeien samen. Gestaag, but hee desomsheelsnelle slomeslak 23 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Voelde me wederom weer goed bij mij En dan gaat alles weer vanzelf, en kan het Op weg naar het station kom ik een oude dorpsgenoot tegen en kreeg spontaan een lift Zo'n dag dus. Ik wist het wel! Vanmiddag met de honden (om de beurt) door het park Daarna mezelf (in een ander tempo) uitgelaten En natuurlijk kom ik een oude vriend tegen in een ander park Lekker op een bankje zitten keuvelen en stil zijn Zo'n dag dus Nu bank, wierook, kaarsjes én de VK met magzine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Lekker Mai, klinkt allemaal goed! Jij kan ook een mooi lijstje maken in de discussie met 5 positieve gedachtes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Jup Sheila Ik lach (ondertussen) altijd met mijn tranen mee 23 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Ja mooie mannen, die mensen van ons En mooie mensen, die mannen van ons Lotus! 23 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Gni, en de sleutels weer uitgewisseld Je bent mai of niet Wat een soap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Waar is Soothe eigenlijk gebleven? Die lieve, ouwe amsterdammer Voor jou (mocht je meegluren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Droog, fijne avond nog. 23 september 2017 bewerkt door Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Droog , welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik meld me droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik wil nog wel wat delen Jarenlang mezelf bewust onthouden van sociale contacten (Want als je wilt drinken, wil ik niet dat anderen daar last van ondervinden) De laatste jaren toch weer stappen in die richting gezet, met de intentie dan niet te drinken Daar slaagde ik vaak in, soms niet Nu ben ik over het algemeen (weer) blij met mij En vind weer aansluiting, durf weer stappen te zetten Al is mijn pad niet altijd even recht Ook nuchter hou ik van verdwalen Ik kom altijd weer thuis Laatste rondje hondjes net gedaan Het is helder, veel sterren Mooi, Indian Summer Nog een bakkie Thé Klein muziekje wellicht Fijne nacht Ik plons zo ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mijn vaste ritueeltjes, beklijven hier nu ook Dank-zij en On-danks En dat is mooi Oke Als je kan leven op gevoel Met je kop erbij En dat is het voor mij Overal thuis Bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 (bewerkt) Het wandelen, weer gaan hardlopen Koud afdouchen, schilderen, mensen ontmoeten, of avonden alleen op de bank wat mijmeren Van de dagelijkse dingen genieten Belangrijk voor mij Ook de afgelopen dagen De drukte en de stress soms Kleine dingen. Alles hoort erbij Elkaar niet perse nodig hebben Senang 23 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Een kostbare ervaring weer Het lijkt het leven wel... De rust en tot morgen wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Maar ook een briefje achterlaten, voor bij thuiskomst Een knuffel, een blik, een gebaar Een boterham smeren, een eitje bakken En de dingen die moeten Ach, ik hoef niets uit te leggen Blij bij mij Met ons Ik * teveel Ik ga nar bed Words... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden