lidia Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dank je Kohtje, speciaal voor jou weer ingelogd, was uitgelogd, anders kun je niet zien wie er gereageerd heeft, met die duim. Heel raar eigenlijk. Ga ook lekker naar buiten, kan nu nog, voor de grote winterslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 In mijn woonplaats is vandaag een bierfestival. Gelukkig hoef ik me daar niet meer druk om maken in tegenstelling tot een paar jaar jaar geleden. Ik zit nu aan de ranja, nou ja zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 6 uur geleden zei kruidenthee67: Vandaag het magazine van de Volkskrant over alcohol. Dank je wel voor de goede tip. Ik ben er even voor naar het dorp gelopen. Er staan heel goede informatieve artikelen in. Zou VK die ook ergens digitaal bereikbaar hebben? kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Wat een lekkeuh weertje Interessante bedenkingen. In alle eerlijkheid: ik stempel regelmatig. It's nature..het gebeurt automatisch bij een eerste contact. Natuurlijk ben ik niet zo kortzichtig dat ik dat als de waarheid zie. Apen gapen doe ik ook graag. Kan je veel van.leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik kreeg hier twee dagen geleden de 'volkskrant' in de bus. Kende t vlaamse krantje niet...eerste gedacht was 'whoeehoee, er zit miss een kortingsbon in'. Stond daar zoiets gek beneden in de hoek. Reclame voor een deurmat met opschrift 'illigalen hier niet welkom'. Nou..een partijbladje dus. Vond t nogal onsmakelijk en weinig creatief. Vroegen ze nog 25euro voor ook. Ja kees..da ziede van ier Krantje en meneer de winter bij t papier gezwierd. Een bon, daar had ik wat aan gehad ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 5 minuten geleden zei fleurtje: Als je naar de website van krant.nl gaat kan je de krant een aantal weken gratis digitaal lezen. Weet alleen niet of dit vandaag al kan ingaan. Zo lees ik nu zelf AD 2 weken gratis op papier en tevens digitaal. Was nav jowan, per ongeluk bij fleurtje vermeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 25euro..wie betaalt er nu 25euro voor een mat die een illigaal toch nooit te zien krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Soit..een vogel is geen kat. Laters Hoop dat je je snel beter voelt herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dank je Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 11 uur geleden zei Sheila: Goedemorgen! Weekend! En over de discussie minderen/stoppen: Naar mijn mening, vallen stoppers niet over het feit dat mensen willen minderen, maar dat ze er vaak makkelijk over denken om wat te nemen. Vooral na aanmelding op een pact, of uitingen van trots zijn op het niet drinken. Nogal een verschil. Verder ga ik mij er niet meer in mengen, want iedereen leest wat hij of zij wil lezen en iedereen heeft zijn eigen waarheid. Iedereen moet zijn eigen pad kiezen en niemand hoeft verantwoording af te leggen, het is jouw leven. Verwacht alleen geen steun en begrip als mensen bezorgd om je zijn en denken dat je een fout begaat. Daar is iedereen mens voor. Wees blij dat mensen dan genoeg om je geven om te reageren. Angst hebben van de angst, dat is mijn groot probleem altijd geweest. Angstig zijn voor dat er nog maar een ietsiepietsie gevaar is, bv de lift instappen en al angst hebben dat ie zou stilvallen terwijl er niks aan de hand is. Vervelend wanneer je op het 15de woont. Maar dat hebben we nu onder controle dank zij anders denken te trainen. Voor de rest dag 39 vandaag ... Mai en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Dagpact: jowan Lars Kohtje Francoise Mootje Muffin in de hoop dat ik onderweg niemand overgeslagen heb ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 20 minuten geleden zei Muffin1956: Angst hebben van de angst, dat is mijn groot probleem altijd geweest. Angstig zijn voor dat er nog maar een ietsiepietsie gevaar is, bv de lift instappen en al angst hebben dat ie zou stilvallen terwijl er niks aan de hand is. Vervelend wanneer je op het 15de woont. Maar dat hebben we nu onder controle dank zij anders denken te trainen. Voor de rest dag 39 vandaag ... Angst is altijd lastig, moeilijk te beheersen. Mooi dat de training geholpen heeft! Elke dag met angst in die lift is ook niets. Dag 39... mooi hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Positief bericht voor mij, ik verneem zojuist dat ik ben gekozen voor de clientenraad. Erg blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Gefeliciteerd! Wat houdt dat in...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Wat goed Suikertje gefeliciteerd Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ja wat houdt dat in, ik vertegenwoordig mijn locatie in de clientenraad. In samenspraak met de bewoners hier probeer ik er voor te zorgen dat onze belangen goed vertegenwoordigd worden. Maandag eerste bijeenkomst en dan hoor ik meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mooi hoor! Succes met jouw nieuwe uitdaging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Goed voor je suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Toevallig heb ik as maandag ook nog gesprek over vrijwilligerswerk. Het wordt nog weleens wat met me Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Je gaat hardstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Soms wel Lars, maar nog niet altijd hoor. Ben erg blij dat ik begeleid woon. Heb vaak net even dat extra steuntje nodig. Styapje voor stapje kom ik er wel. Na het stoppen met drinken besloot ik dat mijn leven anders moest, Vandaar verhuizing naar hier. Heb er geen spijt van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik ook Suikertje woon er nog maar 3 week maar het geeft zoveel rust ik durf mezelf meer t zijn vraag om hulp schaam me er niet meer zo voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Heel goed dat je jezelf meer dutft te zijn Lars. Hulp vragen is voor mij ook nog een leerdoel. Ik vind dat vaak nog erg moeilijk. Ik ga nu nog even wat zappen en daarna lekker liggen met de radio nog even aan. Ik zie jullie hier morgen wellicht weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Mooie ontwikkeling Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 september 2017 Rapport Share Geplaatst 23 september 2017 Ik ga film kijken in de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden