jowan Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 IK meld me meteen maar droog te kooi, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 12 september 2017 Rapport Share Geplaatst 12 september 2017 18 uur geleden zei jowan: Ik kan naar een 'dom programma' als heel holland bakt gaan zitten kijken of naar een meeting gaan, nou, ik weet mijn keuze wel! Nou, ik vind "heel holland bakt " gewoon leuk en ik ben blij dat ik mag kijken naar wat ik leuk vind, dom of niet. Voor mij was het ook dom om naar een groep te gaan waar ik bij alles wat ik wilde inbrengen, eerst het zinnetje "ik ben Kore en ik ben verslaafd " moest zeggen. Terwijl het voor mij van wezenlijk belang is dat ik veel meer dan de verslaafde Kore ben. Het zou mij belemmerd hebben om goed in die groep te kunnen functioneren. Ik weet dat anderen dat anders ervaren, daarom is het maar gelukkig dat iedereen zijn/haar eigen weg mag gaan. Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden