Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 september 2017


lady jane

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lars:

Ik snap het wel denk ik. Op tv doen doen voor het publiek of ze heel begaan zijn in het dagelijkse leven lopen ze er met een grote boog om heen. Die ervaring heb ik ook wel niet op tv gelukkig. Nee geen probleem dat je stottert tot je ze tegen komt en je muil open doet dan weten ze niet waar ze kijken moeten en de volgende keer vermijden ze je 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben terug thuis en zit in een dipje. Voor mij normaal na een reisje. T contrast is te groot en ook ben ik dadelijk bezig met wat ik nog allemaal hoor te doen in t kort.

Ik heb geen antwoord gekregen op de mail die ik stuurde net voor mijn vertrek rond de terugbetaling van de artikelen die ik terug stuurde. Dat begint te spelen.

Dochter vertrekt maandag weer al terug naar italie. Ik weer aan t werk.

Easy does it.

Balen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, niet netjes dat je nog geen antwoord hebt! Meteen weer back to life zeg maar.... Alles is altijd lekker relaxed als je weg bent, maar de problemen thuis blijven... 

Geniet nog even van de tijd samen! :rose: Hopelijk zit je snel weer in het ritme...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met jullie verjaardagen Vol en Bol :) Of Volletje en Bolletje :D en ook aan die anderen tuurlijk.

Sucks dat je vakantie voorbij is Fleurtje, maar wij hebben je weer terug, woop woop! Jammer dat ik de cola weer moet delen  maar dat heb ik er wel voor over :heart:

Jopie haar vakantie voorbij. Knus werknestje bouwen voor de herfst. Ik hou van knus en van binnen zitten. Zitten ook. Vooral van zitten.

@Lars in zijn nieuwe huis! Hier een bloemetje om neer te zetten :rose::rose::rose::rose::rose: Wanneer komt de vogel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...