fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 2 uur geleden zei Lars: Ik snap het wel denk ik. Op tv doen doen voor het publiek of ze heel begaan zijn in het dagelijkse leven lopen ze er met een grote boog om heen. Die ervaring heb ik ook wel niet op tv gelukkig. Nee geen probleem dat je stottert tot je ze tegen komt en je muil open doet dan weten ze niet waar ze kijken moeten en de volgende keer vermijden ze je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik ben terug thuis en zit in een dipje. Voor mij normaal na een reisje. T contrast is te groot en ook ben ik dadelijk bezig met wat ik nog allemaal hoor te doen in t kort. Ik heb geen antwoord gekregen op de mail die ik stuurde net voor mijn vertrek rond de terugbetaling van de artikelen die ik terug stuurde. Dat begint te spelen. Dochter vertrekt maandag weer al terug naar italie. Ik weer aan t werk. Easy does it. Balen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ow, niet netjes dat je nog geen antwoord hebt! Meteen weer back to life zeg maar.... Alles is altijd lekker relaxed als je weg bent, maar de problemen thuis blijven... Geniet nog even van de tijd samen! Hopelijk zit je snel weer in het ritme... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Gefeliciteerd met jullie verjaardagen Vol en Bol Of Volletje en Bolletje en ook aan die anderen tuurlijk. Sucks dat je vakantie voorbij is Fleurtje, maar wij hebben je weer terug, woop woop! Jammer dat ik de cola weer moet delen maar dat heb ik er wel voor over Jopie haar vakantie voorbij. Knus werknestje bouwen voor de herfst. Ik hou van knus en van binnen zitten. Zitten ook. Vooral van zitten. @Lars in zijn nieuwe huis! Hier een bloemetje om neer te zetten Wanneer komt de vogel? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik zie Jopie s bus voor me met allemaal feestlichten (niet van die kleine maar van die echte gloeilampen aan een streng). Lars al een ijsco gevonden? *Tapt ongeduldig met vingers* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 @Lika Echt vet drek Sheila..ik ben niet echt hoogsensitief maar wel toch redelijk gevoelig voor impulsen en veranderingen. Ik haat dit gevoel . Dochter is al weer op pad en zo hoort t ook. Die meid is druk. Dank je reacher, ik zal er niet meer aan likken Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Dat is superlief Fleurtje! Dan berg ik de Dettol doekjes weer op. Het gat na een vakantie is altijd wennen. En je dochter meteen weer op pad... Nog wel leuke rimpelige mannetjes versierd aan het zwembad? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Urgglll... nee! Maar inderdaad veel ouder vakantievolk. Ik leerde drie woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Obrigado, saida en maracuja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 I know CPR?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Was datte?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Oooh datte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ieeuwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Lijkt me geschikt bij veel hoogbejaarden Saida betekent volgens google 'gezegend met vreugde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Zei je dat als ze vroegen hoe het met je ging? Saida? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik zal wel gewoon gillen als een speenvarken en laat de rest aan een ander over. Ohw..in madeira betekent t exit. Dat kan ook heel vreugdevol zijn natuurlijk Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 CPR is alleen maar reanimeren toch? Je mag mijn Dettol doekjes wel lenen? Die lijk ik de komende tijd niet meer nodig te hebben smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 2 minuten geleden zei Reacher: Zei je dat als ze vroegen hoe het met je ging? Saida? Als t een oudje was wel... zoiets als daar is de deur smart en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 1 minuut geleden zei Reacher: CPR is alleen maar reanimeren toch? Je mag mijn Dettol doekjes wel lenen? Die lijk ik de komende tijd niet meer nodig te hebben Ik begin te twijfelen, hou ze nog maar bij je. Ik ben nogal wispelturig.. smart en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Een Maracuja is een gele passievrucht volgens google. Ik lig hier in de kreukels. Alleen jij leert zulke vreemde woorden! Wat een gesprekken heb jij daar in vredesnaam gevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Bedankt gele passievrucht. Exit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Nou... Ik heb de woorden eigenlijk niet uitgesproken. Het waren de enige die ik kon onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik plaag maar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Zojuist zei Reacher: Bedankt gele passievrucht. Exit! Doemme! Die had ik inderdaad kunnen doen!! Daarom ben jij reacher he..de gekke andere helft Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 De coladrinkende Dettol zusters smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden