Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Als ik niet oplet Muffin Vervaagt de grens almaar Nu de honden van exen en dooie exen Dat dus (Grenzen oprekken, terwijl..) Aber dat is mijn ding Als alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Dus ga ik maar weer Omdat die honden ook beter verdienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Je bent een malle mai Stand your ground! De rest is tzelfde gebleven, geen knijt van begrepen namelijk. Mai en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Er is geen bal op tv. Doemme, ik schrijf t neer en lap...zit ik met dat dom liedje in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 De zogenaamde eenzaamheid Van zowel de muzikant/artiest of kunstenaar Tegenover de mensch en zijn hond Voor Nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hee Fleur!!! Keep on doing Ik lees je! MOOI MENS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Dit is wat telt smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Tinkerbell!! Daar doe je mij aan denken Mai. Een vuurvliegje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ga je goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Of is t nog meer vechten dan genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik meld me droog af. Weinig nieuws behalve een strafpunt erbij. Moet oppassen anders een ban aan de kont bedoel bips. @Yvonne jou 3 letter woord staat er nog wel. Jij wou graag een punt je mag er wel 1 van mij. Goedenacht allemaal Yvonne en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hee Fleur! Ik waardeer je vraag En nog meer dat je nog steeds die heerlijke Fleur bent Ik ga wel ok Alles gezien En nog eens (verveelt ook ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Man ik heb al geen strafpunten in eeuwen gehad. Ik ben echt twee of drie dagen geleden gaan kijken of r hier niets in mijn mailbox zat. Je krijgt die melding toch hier ook he? 21 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hahahaha!!!! En Dank!!! Mooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ja en op mail krijg ik ze. Het gebeurt vaker dat een ander hetzelfde zegt als ik maar alleen ik een strafpunt krijg. Ik denk dat ze mijn berichten 3 keer overlezen om te kijken of ik wel netjes ben. Jopie als je naar je profiel gaat staat links je strafpunten en wanneer ze vervallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 6 minuten geleden zei Mai: Hee Fleur! Ik waardeer je vraag En nog meer dat je nog steeds die heerlijke Fleur bent Ik ga wel ok Alles gezien En nog eens (verveelt ook ) You keep on rocking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 3 minuten geleden zei Lars: Ja en op mail krijg ik ze. Het gebeurt vaker dat een ander hetzelfde zegt als ik maar alleen ik een strafpunt krijg. Ik denk dat ze mijn berichten 3 keer overlezen om te kijken of ik wel netjes ben. Jopie als je naar je profiel gaat staat links je strafpunten en wanneer ze vervallen Ojee, Lars..... Niet alleen netjes leren denken, nu ook nog je netjes leren uitdrukken, parblue! Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 ja jowan smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik ga er ook droog in, ik begrijp toch lang niet alles wat hier geschreven wordt. Het lijkt wel een cryptische kerstpuzzel. Welterusten voor wie dit wel nog snapt... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 10 minuten geleden zei Mai: Ik krijg de kader niet weg Ik ging net via mijn profiel kijken en heb ik er toch één gekregen op 15 aug zekers Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 9 minuten geleden zei jopie: Nope. Ik niet tenminste. Alleen in de mail. Schrok me een hoedje. T werd tijd! Ga je mond wassen met zeep jij...jij... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Ik krijg de kader niet weg Ik ging net via mijn profiel kijken en heb ik er toch één gekregen op 15 aug zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik vind niet dadelijk waar je kan zien wanneer ze vervallen via mijn smartphone.. Waar staan die gewonnen dagen voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Daar krijg je prijzen voor smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 T zal wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden