Cassandra Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hallo, ik ben Cassandra en ik ben al jaren verslaafd. Binnenkort ga ik met vakantie. Na die vakantie heb ik op 20 september een onderzoek bij het Alzheimercentrum aan de VU-Amsterdam. Ik ben bang dat daar Korsakov gaat uitkomen en dat dat mijn leven en dat van mijn familie op zijn kop zal zetten. En ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hallo Cassandra welkom op het forum. Ik heb ook nog niet zolang geleden een onderzoek gehad. Ik heb apraxie dat ik handelingen niet goed meer kan uitvoeren. Ik hoop dat de uitslag voor je mee valt. Drink je nu nog of ben je gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Hallo cassandra, kan me voorstellen dat je bang bent, en het duurt nog even voor de uitslag. sterkte in ieder geval en misschien valt de uitslag nog mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Welkom en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Welkom Cassandra, logisch dat je bang bent, ik hoop voor je dat het meevalt, sterkte met wachten, en misschien onnodig om te schrijven, maar drinken is geen optie meer, toch? 21 augustus 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cassandra Geplaatst 21 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Bedankt voor alle reacties. Ik ben eerder bang voor het invasieve onderzoek. En ja: natuurlijk ook voor de uitslag. Heb wel eens geprobeerd te stoppen, maar het blijft lastig. Ik drink alleen 'savonds, nooit overdag. Ik hoop toch nog een beetje te kunnen genieten van de vakantie, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden