Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik had ooit een vriendje die het met zijn tanden kon. Hij kwam uit Schotland. Aansteker weggegooid toen ik stopte met roken, lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 rand van aanrecht Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Zeg handsome, niet gedronken dus vandaag. Ik ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Nu krijg ik de slappe lach van jou Ik ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ben benieuwd of je dat gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Straks een stuk uit je aanrechtblad Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Nope. Nouja, geeft niet. Heb tenminste even gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Volgende keer een schroefdop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Zouden ze bij Ikea losse aanrechtbladen verkopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 vast wel moet ik er heen zeker Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ja! Een aanrechtblad als flesopener. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 of je tikt de hals voorzichtig van het flesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Zijn we niet verkeerd bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Of kun jij ook flessen openen met je tanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 He get! Nu je het zegt. Kunnen we het weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 heb een kunstgebit zou bang zijn dat er een tand afbreekt Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 en die hebben ze dan weer niet bij de ikea Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Dan zal ik dat niet van je vragen, . nee bij de Ikea heb je die niet. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Maar denk je dat wat we hierboven schreven triggerend kan werken? Over het openen van mijn alcoholloze flesje bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Heb je hem al open of nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Ik hoop het niet ik nam meestal blikken bier kun je overal openen tot het lipje eraf knapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Nee, ik ben aan de zoethoutthee gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Een praktisch man, dat ben jij Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Dat is beter dus dames en heren vergeet dit gesprek over openen van alcoholvrij biertje maar snel wij gaan aan de thee Reacher en ik hoe gezellig is dat. Ik wil graag een citroen thee reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2017 Hupsakee! Citroen thee voor Lars. Koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden