Lucky Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Hallo, ik ben na jaar wachten op therapieën voor m'n trauma's nu ook alcohol verslaafd... vooral de avonden het weekend is zo moeilijk... ik hoop datik hier op dit forum metjullie hulp en tips het ga redden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Welkom Lucky, Goed dat je het forum gevonden hebt. Kijk en lees maar eens rond hier...en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucky Geplaatst 28 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Dankjewel ga ik zeker doen..... nu 6 dagen nog geen alcohol op gehad...zweet me dood denk er de hele dag aan maar moet door zetten.....ook omdat het gevaarlijk kan zijn met mn medicijnen. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Welkom! Houd vol. Je bent al een eind op weg. Lekker veel schrijven hier en meedoen op de dagdraag en aan het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 29 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2017 Welkom, vind ik goed 6 dagen droog vandaag voor mij 7 dagen voor jou wellicht ook vandaag dag 7 op naar de 2e week elke dag een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden