Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 (bewerkt) Hey mensen, Ik was actief onder de Nickname Linnie. Ik kan niet meer inloggen - krijg de melding dat mijn ww onjuist is, maar 100% zeker dat ik de goede heb. Mail bij 'wachtwoord vergeten ' komt niet aan mij dat emailadres. In alle (ongewenste ) mappen gekeken. Dus vandaar nieuw account aangemaakt. Willen de 2 heren op wie ik zo heerljk kon steunen en bij zeuren mij een pb sturen ? Groeten Linda - al 10 dagen nuchter! ! 8 juli 2017 bewerkt door Linda053 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Maar die nuchtere dagen tellen gewoon door Linda! Harststikke goed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Ja en nog steeds zo gemotiveerd als toen ik ermee begon. Wel kwetsbare momentenaf en toe maar dat heb ik maar te accepteren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden