-
Aantal bijdragen
56.004 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Maandag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ha Sha en Es en bye meteen weer lekker naar bed , met een boek slaapwel:lips: -
Originally posted by: jan1000 JAARPACT:clock: Dinsdag 17 april 2012 [22 deelnemers] 24 jaar 18-02-1988 Niwi 04 Jaar 25-11-2007 Soothe 03 Jaar 05-02-2009 Meiske 03 Jaar 24-02-2009 Dhen 02 Jaar 25-12-2009 Bolletje 01 Jaar 18-10-2010 Desi Bijna 1 1/2 JAAR 01 Jaar 10-01-2011 Snoepje 01 Jaar 09-02-2011 Mirjam7 01 Jaar 29-03-2011 Sowhat 01 Jaar 16-04-2011 Jan1000 07 mnd 25-08-2011 Steunbeertje 07 mnd 10-09-2011 Eline 05 mnd 18-10-2011 An Bijna 1/2 JAAR 05 mnd 14-11-2011 Shahire 04 mnd 28-11-2011 Dinah 03 mnd 31-12-2011 Susana 02 mnd 03-02-2012 Nancy 00 mnd 22-03-2012 Marq 00 mnd 27-03-2012 Fofies 00 mnd 29-03-2012 Tine 00 mnd 02-04-2012 Marc 00 mnd 09-04-2012 mirjam kunnen we Jan lekker verder laten slapen Eline en heb jij ook rust:lips:
-
hoor Nance haar eindwoord Yvonne en dan mag je zin best eindigen op willen.
-
ik heb geen ongezonde noten kunnen ontdekken Lenie, integendeel; ze zijn vet (calorieen), maar net als vette vis onontbeerlijk voor de goede eiwitten en ze breken lichaamsvet af (van 3 soorten is dat bekend; amandelen, cashews en pistachenoten) en ik heb me ooit laten vertellen dat als je elke dag één walnoot eet je genoeg eiwitten en ijzer binnenkrijgt, maar ik weet niet of dat klopt hoor. Maar overdaad schaadt he, dus je moet niet denken dat ik kilo's noten eet hoor.
-
Dat geeft hoop he Eline maar ook verantwoording dus ik ben ervan overtuigd dat we niet mogen spotten met onze gezondheid. Wist ik al jaren natuurlijk, in theorie, maar nu vanuit herstel in de praktijk. En net vrijdag heeft een van mijn vriendinnen haar man verloren binnen 3 maanden na de diagnose van kanker. Dat komt dan wel erg dichtbij hoor, net 60 geworden. Ik volley nog wekelijks met iemand van 85!!! 2 contrasten, geen schuld of verdienste, maar wel bewustmakend voor mij. En weten hoe IK oud wil worden.
-
Rectificatie mbt cholesterol: Ik heb het mijne laten onderzoeken donderdag en de tests die ik eerder deed via supermarkt waren misleidend. Nu bij de apotheek (wel gratis op die dag)en gevraagd de onderverdeling te geven, want die zijn echt bepalend. De kale chol.waarde, die ooit iets lager dan 5 was (moet kleiner dan 5 zijn) was nu 2,96 De HDL (= goede chol. moet zo hoog mogelijk zijn) deze was nu 1,93 De LDL (= slechte chol. moet lager zijn dan 2,5) deze was nu 0,68 De trigrlyceriden (= het vet in de chol. moet zo laag mogelijk zijn) was nu 0,78 De apotheekster was net zo blij als ik, alle waarden meer dan uitstekend. Een hele geruststelling want jongere broer kreeg een zwaar hartinfarct jaren terug al en toen had ik dus rond de 5, maar alle andere broers en zussen echt te hoog. Ik ben er van overtuigd dat het niet drinken, en het mede daardoor gezonder te snacken en eten/snoepen de ommekeer heeft ingezet, want had ik bier in huis, dan volgden de chips ed ook erg gemakkelijk. Nu meer noten, goede vetten, goede koolhydraten en een beetje op de suikers letten, maar mezelf niet gek maken, zondigen mag best af en toe.
-
Home is where the heart is. onbekend
-
tenminste is echt een onmogelijk nietszeggend woord, maar als het Nance ermee hier haalt doen we het er wel weer mee; welkom terug!
-
Maandag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Snoep hier ook hoor 21 jaar met de scheidingsjaren mee 24, pfff leef met je mee al is ieders situatie verschillend:heart: -
Maandag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Gestopt het is ook dubbel het hele leven eigenlijk beloon jezelf je doet het fantastisch en het is niet makkelijk maar houd vol het is hetwel waard! -
Maandag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeiemorgen mensen. Jan je eerste jaar en Sophie een volle maand we discrimineren niet dus allebei dezelfde slinger: van harte gefeliciteerd :light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun: -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik heb 2 MF CD's Jen een met stil zitten en een met MF yoga die laatste doe ik dan de eerste vind ik altijd lastiger maar mijn fakirmatje helpt echt altijd zonder moeite en met wonderbaarlijk resultaat. nu echt uitloggen dus nighty night night -
klaarwakker ben ik ook nog, maar na mijn fakirmatje slaap ik als een roos:present:
-
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Mindfulness Gestopt voor alles goed:D echt! -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Kom ook even truste zeggen en Gunn; ik denk dat 96 niet klopt misschien wel van degene die je de test afnam maar niet van jou. truste:lips: -
zie voorgaande postings jan mag je ff zelf lezen:D en 8 apr. om 23.53 lees je de site
-
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik ga mn visje bakken en de sauna aanzetten. jippie -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
niet bij iedereen Sofie en ik ken Wijfie niet echt dus ik bepaal dat niet voor haar maar schrijf wat het mij doet dat op zich is al projectie maar wie weet ook helpend ik hoop het. -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hebben we nu Wijfie weggejaagd? Niet de bedoeling hoor! Juist blijven nu Wijfie misschien wel konfronterend nu maar jij bepaalt of dat kan helpen of niet niet wij. -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Deal er maar mee Smik je kunt het je wilt het en je zal het -
Zondag 15 april 2012
discussie antwoordde op een Esperanza van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik zat m ook te zoeken Smik maar kon m niet vinden. Wijfie je weet dat je niet ADB kunt zijn met minderen dat heb ik al zo vaak hier gelezen nu sjoemel je weer met een vaag iets Het is pijnlijk soms om te lezen hoe lang wil je jezelf nog voor de gek houden Ik bedoel het echt goed hoor, al klinkt het wat cru maar stel mezelf er al op in over een paar weken te lezen dat je weer stopt helemaal. -
lekkerbek is ook lekker vis, jammie dan maar weer:D:P
-
nou jan, als ik eerlijk ben geweekt lijkt het net kikkerdril:o niet dat ik dat ooit geproefd heb, maar zo oogt het. Maar als je het mengt merk je er niets van en ik heb één lepel voorgeweekt geproefd of het idd nootachtig smaakt, maar dat kon ik er niet uithalen die smaak. Ik voeg het gewoon in grote hoeveelheden aan de musli toe (zie bij tips, recepten en ga dr nog wel andere dingen mee verzinnen of zoeken. je kunt het ook laten kiemen en over de sla. Ik heb 2 kg gekocht! Hebberd he, maar ja die verzendkosten was ik toch kwijt en ik heb er veel vertrouwen in.
-
tzal wel wakker liggen worden:angry:
-
jammie idd; ik gebakken vis met shitaké's
