Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.004
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Kony 2012

    ik kijk zelden verder dan Gabs maar zal dat nu doen toch maar.
  2. Mooi, ik heb morgen een oudergesprek in Den Haag, daarna met zoon Vapiano en Intouchables nou kan ik er tenminste me op verheugen, bezoekje Hofstad, thnx Jaap, wat een zo'n posting al niet teweeg brnegt he:D
  3. bedankt voor de tip Jaap vriendin had al gezegd dat die film een "must"see film is maar ik kon niet meer op de titel komen, Frans toch? gauw in de agenda zetten Hier schijnt de zon volop!
  4. goeie zonnige morgen mensen:rose: Han:heart:, take care meis.
  5. ik liep Smik keurig naast de fiets ook dat nog:o
  6. gets Jopie stiekum vloeken mag hoor positivo:D sterkte
  7. U2:lips:
  8. lady jane

    Woorddomino

    doen(d)ers zijn die dienders niet altijd
  9. Ja Han, maar ik moest me inhouden hoor, dat bevoogdend toontje en zo'n broekie nog, ook dat nog. Maar ja in uniform he.
  10. Amsterdamse koopvaarder versus dochter van een Zeeuw, ........... ok, samen delen:P
  11. Moest wel ff lachen om jullie verkeersverhalen; gisteren haastte ik me naar de sportschool en aarzelde een drukke weg over te steken. Een auto die voorrang had stopte ook voor mij (nog wel een politie auto) dus ik natuurlijk mijn duim omhoog, dankbaar lachen en naar de overkant. haalt ie me bij het stoplicht in en word ik als een klein kind toegesproken dat ik wel erg onvoorzichtig overstak. En wat ik had gedaan als hij niet zo attent had gestopt. Gewacht natuurlijk zei ik, en mijn opgestoken duim was mijn dankjewel. Hij had duidelijk liever een bekeuring uitgedeeld, maar wist geen raad met mijn antwoord. En toen ik groen licht kreeg deed ik gauw Sha na; zooooeeeeffff. slaap lekker:lips:
  12. Kopen?
  13. en ik heb nog héél veel van die crushed cookies zei de hebberige hamsteraar als ik ze niet meegeef met dochter maandag word ik er zelf maar dik van
  14. lady jane

    Woorddomino

    zomer dan eindelijk in de herfst of misschien nog wel later?
  15. Ha Rapi, ging wel (zo zegt mn puber het ook:D en bij haar vallen de cijfers dan echt mee hoor) duimen morgen dus dat de andere 3 ook "wel gaan" en dan nog een stageplek en we kunnen met vertrouwen onze ouwe dag tegemoet zien mits we maar die kant uit komen wonen he. succes morgen meis!
  16. grote maat bak bedoelde ik en ja Rubens dan ook
  17. grote maat:P :$
  18. lady jane

    Woorddomino

    is het hier niet echt, maar wel guur, koud en alles behalve lenteweer
  19. Ha Soothe, hier een grote verwarmende pot sterremuntthee met veel gember erin, en als toetje een bak met crushed cookies (oerO), aan dat laatste kun je beter niet beginnen:o:P
  20. Ik kom jullie wel helpen sjouwen dan hoor Bol. Net met dochter (ook aan het snotteren) samen filmpje gekeken Kony 2012, erg indrukwekkend. 30 minuten die indruk maakten. Bij tips heb ik het uitgelegd.
  21. lady jane

    Kony 2012

    en iedereen die er een is geweest. Als je 30 min. even niet aan alcohol wilt denken zijn die minuten vast heel erg de moeite waard. Google Kony 2012 en het bovenste item laat je in 30 minuten een schokkend voorbeeld zien hoe één man (net als Hitler ooit) een giga negatieve invloed kan hebben op duizenden kinderlevens. En de belofte van een man aan één van die kinderen net zo'n giga positieve invloed op duizenden en miljoenen mensenlevens. Vrijdagnacht worden er wereldwijd posters opgeplakt, o.a. door de dochter van deze ADBer. een trotse moeder.
  22. lady jane

    even voorstellen

    Ha Saar, welkom hier. Ja dat bingedrinken is vermoeiend he. Misschien dat ook op dezelfde manier bij de AA kwam? Onregelmatig en alleen als je dacht dat het nodig was? Ik weet het niet natuurlijk, maar ik denk dat juist de regelmaat en discipline maakt dat je er blijvend baat bij hebt. Ik ben meer van de alles of niets, dus niets bevalt heel goed, geeft rust en van nature ben ik wat lui, dus lekker makkelijk. Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen en dat je net zoveel aan het forum hebt als ik; voor het inloggen en lezen hier, blijk ik wel de discipline te hebben, dus ik heb mijn plek hier wel gevonden. Ik gun jou ook zo'n plek.
  23. goeiemorgen mensen even bijlezen mensen. Bol, ook erg veel ellende gehad door de KPN en ken nog wel 20 mensen de duurste ook nog! ik ben nu bij online en geen centje pijn. er zat een CD bij om het modem te installeren en dat was makkelijk toch deed ie het niet en moest de monteur erbij. wat denk je? Draadje verkeerd om bij binnenkomst huis, van ehhhh ja juist; de KPN- bedrading, waar ik nog wel elke maand apart voor betaal, die lag er al dus. anti-reclame maken mag toch wel Tactive?
  24. lady jane

    Woorddomino

    stormachtige liefde is niet de gemakkelijkste om in stand te houden
  25. lady jane

    KiloKiller

    ikke ook:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...