Zo, daar ben ik weer even.
Vanochtend bij iemand schoongemaakt.
Dat is standaard op maandagochtend.
Morgen en overmorgen, weer naar het verpleeghuis, en het weekeinde dan weer.
Maar voor de rest...gewoon vrij,
Wat heerlijk toch, ga straks lekker wat in mijn huis doen.
Tonnyw,
Even voor jou;
Dat is heel heftig geweest, wat je hebt meegemaakt.
Zeker, dat 3 van je kinderen, in 1 klap weg waren, en jij a.h.w. alleen overbleef.
Hoe gaat het nu, zie je ze nog wel regelmatig?
En dan nog een faillisement erbij, nou ik weet hoe dat voelt hoor.
Dan is drank gewoon even heel aanlokkelijk, ook al weet je dat het niets oplost.
Maar super, dat je al 3 weken niet drinkt, en nu van plan bent eventueel hulp in te schakelen, voor de onverwerkte problemen.
Stoppen, met drinken, dwingt je a.h.w. om echt naar jezelf te kijken, en wat aan de oorzaak te doen van je drinken.
Ik wens je heel veel succes, met alles.