Goeie morgen An,
Ik slik nu...... eens kijken..... ongeveer zo'n 20 jaar Refusal. Twee kwart tabletjes per week, daar heb ik genoeg aan.
De bijwerkingen kunnen zijn, wat vermoeidheid in het begin, of een ijzersmaak in je mond maar als het goed is verdwijnt dat na zo'n dag of 14.
Het is niet ongezond zolang je er maar niet bij drinkt, anders krijg je een vreselijke ervaring zoals hartkloppingen, het warm en koud krijgen, een lijf met allemaal rooie plekken, kosten, hoge bloeddruk en vreselijk ziek worden. Je kan er een hartstilstand van krijgen. Dus niet proberen hé?
Je lichaam ziet de alc. door het slikken van refu, als vergift dus reageerd ook zo.
De lever breekt de alc. niet meer af.
Je kan er niet verslaafd aan raken en als je er mee stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen.
Het is dus niet ongezond als je maar niet drinkt.
Succes meid. Hoeveel slik je nu?