Spring naar bijdragen

Burn-out

Gast

Aanbevolen berichten

Begin nu ook wel heel benieuwt te worden naar die hypno van jou! Onderbewustzijn herprogrammeren, dat zou bij mij ook wel mogen. 

Ik weet dat ik uit moet kijken dat het niet allemaal teveel word, maar ik ga er van uit dat dat met die chinese dokter niet al te lang duurt. Kost me ook teveel geld als ik daar heel lang mee door moet gaan, de verzekering vergoed maar tot een bepaald bedrag, en de kruiden betaal ik al zelf. 

In een kliniek leer je ook overal hetzelfde volgens mij, zeker in een verslavingskliniek. Je leert er vooral dat drank en drugs niet goed is ;-) Maar heb daar een fijne tijd gehad op zich, geen spijt dat ik daar ooit naar toe ben gegaan.

Ik zou zeggen, chill ze!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo.... de tweede keer geweest en dit keer heeft ze echt mijn onderbewustzijn aangesproken, nu even in laten zinken. Wel merk ik dat ik in ieder geval meer energie heb, ondanks dit weer! Ik doe ook al meer en ik ben er minder moe van. Er zit schot in dus, dat is wel lekker! Het lekkere aan hypno is, dat je niet ellendig lang shit op de tafel hoeft te gooien om erger te komen, zoals bij een psych....  Het ruimt je onderbewustzijn op en nu heeft ze tegen mijn onderbewustzijn gezegd dat drank niet meer de 'oplossing' voor me is, maar een probleem is geworden en dat hij dat maar op moet lossen. Ben benieuwd.... nog steeds geen behoefte aan drank, dus wat dat betreft gaat het lekker.

Bij die Chinese dokter lijkt me ook wel goed, maar ik zit nu al bij 2 dingen... dat vind ik voor nu even genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...