kruidenthee67 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Balen Muffin...en ook herkenbaar. Vooral nu juist naar je groep gaan! Daar zijn je maatjes voor. Herkenbaar proces..en juist van de groep kun je ook leren. Sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 muffin , het is inderdaad niet leuk om te vertellen dat het mis gegaan is. Maar aan de andere kant lucht het enorm op om dit met gelijkgestemden te delen, die jou begrijpen. Er zijn maar weinig mensen bij AA die in 1 keer direct clean waren en bleven, weet ik inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Muffin, als zo iemand als jij in een aa-groepje zat waar ik ook zat, zou ik juist blij zijn dat je terug komt. Ik denk juist dat mensen zich zorgen maken als je weg blijft, dus ga gewoon!! Wat heb je te verliezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 21 augustus 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Vandaag AA groep opsnorren hier in Panama .... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Goeie actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 23 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Hi Harp, Bedankt, heb een slechte periode achter de rug, maar heb vandaag besloten om me trachten te herpakken. Omstandigheden zouden nooit een reden mogen zijn om te drinken, maar soms ben ik blijkbaar toch ni sterk genoeg. En eens het eerste glas binnen, is het naar de vaantjes, op zijn Vlaams gezegd. En dan wil je de dag nadien meer en zo gaat het dan verder naar af. Met alle gevolgen vandien. Maar ik ben mij bewust van mijn probleem en ga op 02/11 terug naar Panama en hoop van daar meer rust te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Hier vergelijkbaar. Ik heb besloten dat ik geen terugval meer duld van mezelf. Het is genoeg. Dus niet trachten te herpakken, maar zonder meer herpakken. Doen! Je hebt gelijk. Omstandigheden mogen nooit een reden zijn om te drinken. Sterkte muffin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden