stan Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 ik ben een vrouwelijke stan.geen idee wat ik kan verwachten maar ik moet minderen en hoor veel goeds over jullie forum.ben 54 jaar en getrouwd moeder en oma en werk buitenshuis en pas 2 dagen op de kids.heel weinig ervaring met de computer dus die drempel is ook hoog.hoop dat iemand dit kan lezen en heb ik niet alles fout gedaan en weet niet niet of het morgen lukt om kontAKT TE LEGGEN OMDAT IK ZOALS NU WEER ALLES FOUT TYP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Welkom Stan,Je hebt het goed gehoorddat je hier moet wezenof je wilt minderen of stoppenof eerst de een en dan alsnog de anderdit is de plek om steun zonder oordeeltips en adviezen te halen.Goh je zou denken dat ik hier provisie voor krijgtoch eens over na gaan denken.Je schrijft; ik moet minderenmaar wil je ook?Want dat is wel wat anders hoorje maakt meer kans als je het echt wiltHet zal je motivatie wel ten goede komen als je je steeds beter gaat voelenen ik zou je aanraden bij ADB hier ook de online behandeling te gaan doen, want dan maak je samen een plan om af te bouwen zodat het meer kansvan slagen heeft, en goed bij jou past.Ik wens je heel veel succesen op de ditjes en datjes, dagdraad per kalenderdatumkun je meelezen en meeschrijvenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Stan welkom,Wat goed van je dat je beseft, dat je er wat aan moet doen ,en wat knap van je dat je hierheen bent gekomen,en met de comp. dat komt wel dat hebt je zo onder de knie ik kon er ook nog niets mee toen ik hier begon Maar je wilt je probleem aanpakken goed van je hoor.Maar minderen is vele malen moeilijker als stoppen zou je ook willen aanraden om hulp erbij te nemen ,zelf heb ik de AdB internet behandeling gehad en dat heeftme goed geholpen.Je krijgt inzicht in je drink gedrag,en echt het helpt het zal niet makkelijk worden maar het is echt de moeite waard,je krijgt er zoveel positieve dingen voor terugheel veel sterkte ermeeen een lieve knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Gewoon typen stan. Komt goed. Het gaat hier niet om je nederlands.Laat dit geen drempel zijn waardoor je niet meer komt. Mij heeft het erg goed gedaan, al is het nog maar kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stan Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 wil minderen want stoppen dat is nog zeeeer ver weg.heb me aangemeld bij onlinebehandeling ben benieuwd of dat me verder kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden