Spring naar bijdragen

Verhaaltje kwijt


Klaske

Aanbevolen berichten

Zojuist net thuis van het werk. Hard gewerkt, en zoals ik mezelf ken als het later word krijg ik daarna regelmatig trek.

Nu was de AH XL ook gesloten 's avonds wegens dodenherdenking, gelukkig want anders had ik nu een terugval. 

Zou dit nog goedkomen, dat ik geen zucht meer heb na t werk als het wat later word? Ik vind het zooooo moeilijk op zo'n moment, die supermarkten ook die allemaal steeds langer open zijn. 

Maar goed, dit word mijn 6e dag in ieder geval achter elkaar zonder alcohol. Hopelijk word dit langer want het weekend komt er weer aan, ook weer een trigger.

Weet niet of dit de juiste plaats is om mijn verhaal kwijt te kunnen, maar ik vind het zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Olijfje en Zeilbootbewoner! Ben ook wel blij dat AH dicht was, zat in de auto echt te denken van: als ie open is koop ik een fles, als ie dicht is heb ik geen terugval. Zo krom kan ik denken, is toch niet normaal! 

Morgenvroeg als ik wakker word ben ik er heeeeeel blij mee, nu is t nog een beetje afzien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, dat herken ik! Het aan 'het toeval overlaten'! Als mijn favoriete wijn in de aanbieding is, dan mag ik. Als de AH nog open is, dan mag ik. Etc. Het is eigenlijk dan ook een geval van geen verantwoordelijkheid nemen. (weet ik) Maar is soms een heel verleidelijk spelletje. 

Ok, we nemen zelf verantwoordelijkheid! Wij besluiten niet te drinken vandaag. ;-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik niet drink en niet in slaap kan komen denk ik er vooral aan dat ik niet gedronken heb, en het feit dat ik nuchter in mijn bed lig, sowieso uitrusten is. Soms slaap ik dan maar 4 uur, maar de gedachte dat ik niet gedronken heb....dat doet me zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...