Spring naar bijdragen

Dag 2

Lost

Aanbevolen berichten

Hoihoi

Wat is dat toch met zin in een borrel rond etenstijd...

Had erg veel zin in drank rond 17.00, las er ook een aantal keren over hier.

Vanmiddag belde mijn huisarts; wilde dat ik vitaminepilletjes ging nemen, erg netjes dat ze belde, gister trouwens ook al om te vragen of ze nog iets voor me kon doen.

Ik heb nu thiamine op afbouwbasis, iemand hier bekend mee?

Gister ging het best wel goed, natuurlijk ook omdat ik een aantal stappen had ondernomen om te beginnen, ook alle drank in huis door de gootsteen gespoeld...dat deed ik vroeger toen ik puber was bij mijn moeder, zij was alcohol en medicatieverslaafd...dus dat rugzakje heb ik er ook bij.

Vandaag ging ook best prima alleen tegen etenstijd hè...dus maar thee gedronken en op tijd eten.

Alleen...strax ga ik met mijn dochter naar een evenement bij ons in ons stadje...alcohol volop!

Ik heb mijn dochter vanmiddag verteld wat ik heb ondernomen en wil afblijven van de alcohol dus dat komt wel goed, maar die zin erin...blègh!!

Ik wou dat ik maanden verder was!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed @Lika!

Ik zag natuurlijk overal gezelligheid met alcohol en kreeg er ook veel zin in maar heb het bij cola gehouden!

Toen we thuiskwamen heb ik de frituurpan aangezet (jammer, ben net 18 kilo afgevallen) en daarna was de trek zoals jullie dat noemen nagenoeg weg.

Ben vandaag opgestaan (en heb best goed geslapen) met een positief gevoel.

Maar je word zoveel geconfronteerd met alcohol, nu ook weer met koningsdag, je ziet er overal een borrel bij...

bewerkt door Lost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, al schijnt het dat er meer mensen zijn die niet drinken. Maar die vallen iets minder op...

Fijn dat je goed hebt geslapen en bedenk maar goed hoe je je voelt, ik vind het persoonlijk erg lekker om zonder kater uit bed te stappen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...