rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Alleen vanavond om 20.00 werken Suiker Client zit momenteel in revalidatiehuis Hoop dat het niet al te lang gaat duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Proficiat Quinn en een hele fijne dag Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Zijn er geen nieuwe andere cliënten rapilos? Wat ben ik blij met mijn tablet, al heb ik er eigenlijk het geld niet voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Goedemorgen bolletje, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Goedemorgen frummers. Beetje laat, maar daar is de koffie dan... Tis hier manisch depressief weer (rapid cycling): het ene moment gulle zon het ander moment striemende regen.... Quinn gefeliciteerd met de jaardag van je vriendin. Suiker, wat fijn dat je toch dat tablet hebt gekocht, geeft net stukje afleiding waarschijnlijk op zo'n lange zondag. Lars, dat de beste maar moge winnen toch? Of?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Er zullen best wel nieuwe andere clienten zijn Suiker, maar ben vast ingedeeld bij deze client Als ik andere clienten aanneem, willen ze dat ik dat ook op vaste basis doe Als mijn huidige client dan weer terug komt kan ik daar niet meer heen, omdat ik dan al voor vast bij een ander zit (kan je het nog volgen ha,ha) Dus dat zou ik dan wel erg jammer vinden, want ben daar al zo lang. Goedemorgen Lars, Bolletje , Yvonne en Quinn (hoop dat ik niemand vergeten ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik ook niet dus, hihi. Kees zal wel gaan kijken, dus krijg ik ook wat flarden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Bakkie koffie ! Ja, lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Vroeger lag ik er echt wakker van, nu ben ik gelukkig wijzer, maar ben echte Ajacied te Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Das mooi van je Rapi Voor de cliënt ook fijn dat jij er weer bent als hij/zij weer thuis komt. En als jij het financieel kunt hebben... lekker genieten van je vrije tijd dan nu even.... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Kees is een Feijenoorder... Maaaaaar, hij is er eigenlijk heel reëel in: de beste moet winnen vindt hij altijd. Hoewel het wel pijn zou doen als het dit jaar toch nog fout gaat hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Goedemorgen Hier flauw zonnetje. Ten miles is in t stad en werkendag. Kat drinkt en likt de saus van haar eten. Nog niet toppie. Morgen eindelijk naar de dokter met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Maar heb geen betaalzenders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Geniet er ook maar even van hoor Yvon, Als het maar geen weken/maanden duurt, want dan ga ik toch maar even aan de bel trekken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik neem echt geen dieren meer in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Arme kat, he Fleur ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Dewelke juist lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Sterkte met de kat Fleur, hoe gaat het ! met u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 T is te zeggen rapilos. Ze is oud en van mijn vader geweest. T zou gemakkelijker zijn als je r mee praten kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Misschien is je kat een beetje in haar laatste levensfase dan Fleur Hoe oud is ze ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 (bewerkt) Ellendig hoor als je huisdier iets mankeert. En ja, hoe oud is ze? Ik kan me geen leven zónder huisdieren voorstellen hoor. Hoeveel verdriet ik ook heb als er eentje gaat hemelen.... 23 april 2017 bewerkt door Yvonne Letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Dat is mijn vrees rapilos. Ze kunnen niet juist zeggen hoe oud ze is. Haar boekje hebben we niet gevonden bij t leeghalen van t huis. Ik denk 14? Dat is nog niet zo oud toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Er is hier iemand al vanaf half acht met een hogedrukreiniger in de weer... hoe asociaal kun je zijn?.... tis zondag verdorie... Wat mij betreft zouden er best wettelijke regels mogen komen om het op zondag lekker stil te laten zijn, niet om religieuze redenen, maar gewoon dat er dan tenminste 1 dag in de week is dat je lekker rustig in je tuintje kunt zitten.... 1 dag in de week geen grasmaaiers, zaagmachines, boren, schuurmachines, bladblazers en noem maar op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Vervelend een ziek huisdier Ik mis onze hond nogsteeds hier in huis..bijna een jaar geleden laten inslapen. Nu met zonnetje door dakraam en kop koffie in bed nog met een boek Wat een leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Nee, das nog niet zo oud Fleur, wij hebben er eentje gehad die 23 is geworden. Wel stokdoof en zo dement als wat de laatste jaren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden