ladeco Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 ben aantal maanden gestopt met alcohol en voel mij er lekker bij. Sinds 2 weken gestopt met Refusal en voel mij er nog lekkerder er bij. Heeft iemand de zelfde ervaring ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Hoi! Wat goed dat je alweer zo lang gestopt bent! Geen ervaring met Refusal, maar ik geloof dat er zeker forummers zijn die ooit met behulp van dat middel zijn gestopt en het nu ook zonder Refusal doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladeco Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Hoi Reacher, Refusal is een prima middel, maar op een gegeven moment moet je het achter je laten, want het heeft ook een paar nadelen, zoals vermoeidheid en desinteresse. Verder moet je wel open staan dat anderen drinken, maar ze moeten ook respect hebben dat jij gestopt bent en mijn omgeving houd zich daar goed aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Dat is fijn, wederzijds respect dus Heb je nog wel eens trek in alcohol of is de knop helemaal om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden