Pierre Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Beste allen, Ik ben lid sinds gisterenavond. Heb wat berichten en reacties dubbel geplaatst. Hoe kan ik de berichten verwijderen ? Zie alleen bewerken staan. 7 maart 2017 bewerkt door Pierre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Een bericht helemaal weghalen kun je volgens mij niet zelf, maar je kunt wel de inhoud bewerken zoals je al schreef. Als je iets dubbel geplaatsts hebt zou ik het leegmaken en bij de reden voor het bewerken "doublure" invullen. Dubbel plaatsen komt doorgaans omdat iemand uit ongeduld meermalen op de knop "plaatsen" gedrukt heeft. Het duurt soms een tijdje voordat er een reactie komt dus geef het even de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charm Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Beste Mod, Kunt u please alle meer dan dubbel door mij geplaatste introducties van zojuist verwijderen? Hartelijk dank! Charm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden