Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Dus als ik het goed begrijp Bor, mag ik op de 6 zondagen wel drinken Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 moguh pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ff met mn coach gebeld, angst dromen zijn kennelijk normaal en zullen vaker voorkomen voor dat t afneemt. Iemand hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Heb er gelukkig geen ervaring mee Wanderer, maar heel kort pammetjes gehad. Hebben ze je ook verteld hoe lang de afkickverschijnselen duren, lijken me niet prettig namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hoi! Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Ik blijf niet lang hangen. Ben wat lastig. Heb net meer dan 700 euro aan rekeningen kunnen betalen. 700 EURO!! School van dochter was deze maand alleen al 350 euro. Volgens mij denken ze dat ik nen geldboom heb. Ik moet naakt gaan poetsen ofzo..verdient aardig las ik in één of ander artikel. In het overzicht van mijn afrekening gas/elek las ik dat de netwerkkosten op een gans jaar al iets meer dan 300 euro bedragen. Das een gouden lijn zekers? T is dat het chinees is voor mij. Ik moet dat toch eens proberen uitzoeken. Een andere leverancier zoeken ofzo. Of meer truien dragen.. 1 maart 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 7 minuten geleden zei Suikertje: Heb er gelukkig geen ervaring mee Wanderer, maar heel kort pammetjes gehad. Hebben ze je ook verteld hoe lang de afkickverschijnselen duren, lijken me niet prettig namelijk Hoi suikertje, Nee hebben ze niet verteld. Beetje jammer. Maar ben wel blij dat ik eraf ben. Was zo duf als een konijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Wow fleurtje das heftig, dr zijn dagen dat ik t niet heb, wat zeg ik maanden. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Spek met eieren. Dat wordt het deze maand. Of eieren minus de spek. Geldwolven! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Aha! Wanderer.. Heb jij een naakte poetsvrouw nodig? Of poetsman? Een naakte kat kan ook.. Kost je maar €45 per uur. Das een koopje zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Haha een naakte vrouw is altijd goed maar geen geld voor. En een kat heb ik al. Ik hoor dat pindakaas goedkoop is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik heb hier nu de schoonmaakster over de vloer, maar ben toch erg blij dat ze niet naakt poetst. laat haar de kleren maar aan houden. Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 2 minuten geleden zei Bor: En dan? In je blootje de ramen zemen??????? Dat wordt meestal wel bedoeld met naakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Spirit zoekt ook nog een bijbaantje. Goedemorgen Spirit Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smok Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goedemorgen.. 1 maart, een nieuwe maand, dus een mooie dag om te beginnen met aan te sluiten bij het dagpact. Begrijp ik goed dat ik het lijstje kopieer en mezelf eraan toevoeg? Dagpact; Lieselotje Lars Nadia Reacher jowan Kohtje MarQ Bor Spirit Smok Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Welkom Smok Smok reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hahaha ja ik ben een man he, ik stop met denken na t woord naakt lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Tja, wat zal ik hier van zeggen. Wel goed dat je zo eerlijk bent Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Erg jammer om te lezen maar wel goed dat je eerlijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 1 minuut geleden zei Bor: Het niet zeggen voelt niet goed, het wel zeggen ook niet want dan denk ik wat hebben jullie hier nou aan. Maar ik denk toch dat wanneer ik het juist wel ga zeggen, ook al durf ik niet en schaamte ik de kop niet in het zand steek. zoals bijvoorbeeld zijn het nou 40 dagen of 46- story. Ik weet dat ik nieuw ben maar is dit niet nou net de bedoeling van dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Dag allemaal, ik meld me weer na een week (?) afwezigheid. Ik hield alle ballen weer niet in de lucht, en de bal "forum" viel daardoor even op de grond. Niet actief dus. Maar wel aan jullie gedacht. ik zie twee nieuwe namen: Wanderer en Smok, welkom, ook van mij Nadia, naar voor je, sterkte Smart aan het mediteren? Ik wens je rust en balans. Bor, jammer joh, weer opstaan en opnieuw beginnen? Sterkte . Dapper dat je je meldt. De komende dagen ga ik weer bijlezen. Ik wens ons allen weer alle goeds. 1 maart 2017 bewerkt door Jannigje Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 @jannige, ik ben hier idd nieuw. Bedankt en welkom terug zou ik zeggen. Hoop dat t nu weer goed gaat met jongleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik doe mijn best Wanderer. Ik ben helemaal "in de muziek" vandaag. Op mijn eigen draad heb ik al gerefereerd aan twee liederen, bij jouw naam moet ik denken aan "Let us Wander", een mooi duet, ik weet alleen even niet meer van wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Oh mijn liedje is the wanderer van dio. Of de heavy metal versie ervan, weet ff niet meer van wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Zou best kunnen, kennelijk is mn geheugen flink aangetast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden