Spring naar bijdragen

Woensdag 1 Maart


Aanbevolen berichten

Ik blijf niet lang hangen.
Ben wat lastig.
Heb net meer dan 700 euro aan rekeningen kunnen betalen. 700 EURO!! School van dochter was deze maand alleen al 350 euro. Volgens mij denken ze dat ik nen geldboom heb. Ik moet naakt gaan poetsen ofzo..verdient aardig las ik in één of ander artikel.

In het overzicht van mijn afrekening gas/elek las ik dat de netwerkkosten op een gans jaar al iets meer dan 300 euro bedragen. Das een gouden lijn zekers? 
T is dat het chinees is voor mij.
Ik moet dat toch eens proberen uitzoeken. Een andere leverancier zoeken ofzo. Of meer truien dragen..

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Suikertje:

Heb er gelukkig geen ervaring mee Wanderer, maar heel kort pammetjes gehad. Hebben ze je ook verteld hoe lang de afkickverschijnselen duren, lijken me niet prettig namelijk

Hoi suikertje,

 

Nee hebben ze niet verteld. Beetje jammer. Maar ben wel blij dat ik eraf ben. Was zo duf als een konijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..

1 maart, een nieuwe maand, dus een mooie dag om te beginnen met aan te sluiten bij het dagpact. Begrijp ik goed dat ik het lijstje kopieer en mezelf eraan toevoeg?

Dagpact;
Lieselotje
Lars
Nadia
Reacher
jowan
Kohtje
MarQ
Bor
Spirit
Smok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Het niet zeggen voelt niet goed, het wel zeggen ook niet
want dan denk ik wat hebben jullie hier nou aan. Maar ik denk toch dat wanneer
ik het juist wel ga zeggen, ook al durf ik niet en schaamte ik de kop niet in het zand steek.

zoals bijvoorbeeld zijn het nou 40 dagen of 46- story.

Ik weet dat ik nieuw ben maar is dit niet nou net de bedoeling van dit forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, ik meld me weer na een week (?) afwezigheid. Ik hield alle ballen weer niet in de lucht, en de bal "forum" viel daardoor even op de grond. Niet actief dus. Maar wel aan jullie gedacht.

ik zie twee nieuwe namen: Wanderer en Smok, welkom, ook van mij :rose:

Nadia, naar voor je, sterkte :heart:

Smart aan het mediteren? Ik wens je rust en balans.

Bor, jammer joh, weer opstaan en opnieuw beginnen? Sterkte . Dapper dat je je meldt.

De komende dagen ga ik weer bijlezen. Ik wens ons allen weer alle goeds. :musicnote::musicnote:

 

bewerkt door Jannigje
Foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...