Spring naar bijdragen

Die notificatie vraag, hoe kom ik daar van af?


Gast

Aanbevolen berichten

Zal wel een goede rede hebben dat het forum weer verhipt is.

Maar behalve dat ik het gevoel heb dat ik op FB zit, stoort me die vraag ook steeds of ik notificaties wil?

Ik krijg dan de keuze uit: Ja graag of nu even niet.

Ik heb geen mogelijkheid om nee te antwoorden.

Dus herhaald de vraag zich steeds om de zoveel minuten.

Ik kies alleen niet voor ja, omdat ik geen zin heb om elk bericht wat hier geschreven is in mijn mailbox te krijgen. :D

Die fout heb ik wel eens gemaakt dus ben nu nogal huiverig voor notificaties.

Forum ziet er verder mooi uit en jep ik heb een hekel aan vernieuwingen. Dus is wennen.

Haal me dus alsjeblieft van die notificatievraag af of leg me tenminste uit waar ik dan aan begin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je helemaal onder aan de pagina kijkt zie je een link naar het platform waarop dit forum is geïmplementeerd.  Daar heeft verslavingdebaas dus gemak van omdat ze niet alles zelf hoeven te programmeren, maar daar staat tegenover dat ze soms mee moeten gaan met upgrades die ze niet helemaal zelf bedacht hebben. Ik heb daar zelf niet zo'n problemen mee. Het went wel, en er zitten ook verbeteringen bij.

De notificatievoorkeuren kun je in je profielinstellingen terugvinden en zelf aanpassen. Heb je daar al naar gekeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een persoonlijk bericht krijgt de ontvanger altijd een mailtje. De administrator heeft het veranderen van die instelling uitgezet. Die toelichting wordt getoond als je de muis er boven laat hangen. Dat geldt voor meer instellingen. Je herkent ze ook aan hun grijze kleur. Sommige zijn altijd aan en sommige altijd uit. Daar is dus een keuze in gemaakt voor het hele forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een handleiding heb ik ook niet kunnen vinden, maar je kunt natuurlijk één voor één de instellingen veranderen en dan een tijdje proberen hoe dat bevalt.

Bij je profielinstellingen zit onder meer onderstaande groep. Is de laatste daarvan bij jou aangevinkt? Dan zou ik die eens uitzetten en kijken of dat helpt.

 

Notificatievoorkeuren

  • Toon opduikvenster wanneer ik een nieuw bericht ontvang
  • Stuur hooguit één e-mailnotificatie over bijdragen die ik volg totdat ik de gemeenschap weer bezoek
  • Speel een geluid af wanneer ik een browsernotificatie ontvang
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...