Bob Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Gelukkig nieuwjaar, kale. En goed dat je ff alarm sloeg gisteren. Heeft geholpen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Het heeft zeker geholpen Bob! Heb daarna toch wel weer wat meer rust gevonden. Jij bent ook vroeg op, of moet je er nog in? Ben je de jaarwisseling wat goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Prima jaarwisseling gehad en daarna lekker geslapen. Maar ik zat tussendoor even wakker rechtop toen ik dat schreef, omdat ik last had van een beknelde arm. Heb ik wel vaker, niks ernstigs hoor. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Super kale! Fijn jaar toegewenst. kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Mooi, goed om te horen! Gelukkig niks ernstigs, maar kam vast irritant zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Dankje, jij ook skyer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden