Isabel Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Goedenacht iedereen,ik heb me net aangemeld, weet nog niet precies hoe en wat, maar ben een beetje aan het rondkijken. het lijkt wel of iedereen elkaar al een hele tijd kent. en iedereen is erg open naar elkaar. omdat ik zo nieuw ben, ga ik maar eerst nog wat meer berichten lezen, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Welkom Isabel,Goed van je dat je hier bent gekomen.Het lijkt inderdaad net of iedereen elkaar lang kent maar er komen regelmatig nieuwe mensen bij hoor.En je praat zo vertrouwelijk met elkaar omdat er een groot begrip is.We zitten immers allemaal in het zelfde schuitje.Op ditjes en datjes is er elke dag een nieuwe dagdraad en wees welkom daar.Kijk gerust rond hoor maar als je iets kwijt wilt, we zijn er voor je.liefs Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Welkom Isabel.Heel begrijpelijk dat je eerst op je gemakje rondkijkt. Neem je tijd.Neem aan dat het je bedoeling is om te stoppen/minderen met drinken? Anders had je deze site niet gevonden.Veel succes daarmee en ik hoop je nog te lezen op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Isabel welkomHeel goed van je dat, je op je gemak wilt wilt rondkijken en niets overhaast wilt doen ,tenslotte zitten we allemaal met een probleemen dan is het wel goed dat je er over kunt schrijvenIk zou zeggen dan zien we elkaar weer op de dagdraadSucces en knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hallo IsabelWelkom op het forumen fijn dat je het hebt gevonden.Het is vertrouwd inderdaadwe hebben hetzelfde doelook al zij de verhalen andersen dat schept een band.Als je merkt dat je mee gaat denkenen voelt dat je wilt reagerenis het tijd om mee te doenen dan zul je zien hoe snel je je ook thuis voelttot ziens dus op de dagdraadgroetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden