willie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Iets over mij zelf.Ben twee dagen bezig en heb 7 kleine flesjes pils gedronken.Van af vier uur smiddags dronk ik stevig bier. Dus vier uur behoorlijk en 20 uur niets.Maar in die vier uur duidelijk te veel. Ook mijn vrouw deed behoorlijk mee.Ik wil er nu goed mee om kunnen gaan. Dit is een begin We spreken elkaar hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hallo Willie,Ik zag je toevallig ingelogd en was nieuwsgierig.Welkom op dit forum; helaas zit je op de verkeerdeafdeling. We stellen ons altijd voor bij wie is wieen misschien ben je al bij de dagdraad aan het meelezendaar kun je je vragen stellen, steun krijgen als jehet moeilijk hebt en mee steun geven aan anderendie dat nodig hebben.Ik hoop dat je je snel thuis zult voelenhier en hoop je vaak te lezen.Als je extra hulp wilt hebben bij het minderenof stoppen, dan kun je kiezen om de ADB behandeling te doenanoniem en gratis. Je vrouw kan ook meedoen, dat lijkt me te gekals je elkaar kunt steunen en beiden er meteen va profiterenzowel van jezelf als van de ander.Lijkt me een oppepper voor de relatie ook,soort van voor de 2e keer voor elkaar kiezen, maar dan nuchter.Sta je smorgens op en zeg je tegen elkaar:vandaag drink ik die eerste niet, doe je mee?En je hebt altijd een pactmaatje bij de hand.Samen sta je sterk!groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Willy welkomWat goed van je dat je dat zelf inzietdat het teveel wordt en ja dat kan problemen geven in je relatie,het begint met gezellig samen zijn en wat drinken maar ohhhet loopt zo uit de hand,heel goed hoor dat je er wat aan wilt doen ,verder heb ik ook heel veel baat gehad bij de (zoals Jane beschreef )ADBinternetbehandeling,kom naar de dagdraad toe,daar kun je meeschrijven en zul je veel steun ontvangen,en kunnen wij van jou ook wellicht lerenknuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Bedankt voor de eerste reacties. Ik weet nog niet goed hoe dat mailen werkt maar zonder drank kom ik er zeker achter.Tuurlijk heb je hulp nodig want het ene moment denk je niets aan de hand . Maar opeens heb je een enorm verlangen door te zakken.Ik begrijp dat dat moet slijten en dat kost tijd. We spreken elkaar hopelijk WILLIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden