Sunngirl Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Hallo allemaal, Nog even een vraag van mij. Zijn er meer mensen die last hebben van hormonale onbalans tijdens de afbouw? Ik voel me soms echt zoals ik me voel voordat ik ongesteld word, pijn in mn onderbuik en rug, labiel, etc. Ik herken duidelijk het 'hormonale' gevoel en bij iedere stap naar beneden komt het op een gegeven moment opzetten. Heel vervelend... Ik moet nog 2 mg Diazepam afbouwen en dan is t eindelijk klaar. Ik heb al 18 mg afgebouwd en gelukkig relatief kort gebruikt (20 mg 2 maanden). Het begint me ondertussen op te vallen, dat ik het telkens weer ervaar zodra ik afbouw. Herkent iemand dit? Liefs Sunngirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Dank voor je reactie. Het gooit veel door de war, dus het zal ongetwijfeld met elkaar te maken hebben. Jammer dat er geen andere vrouwen reageren! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellendig Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Ik heb wel meer last van de ontwenningsverschijnselen, een paar dagen voor en tijdens de eerste dagen van de menstruatie. Maar hiervoor ook wel al last van pms. Lijkt nu gewoon vele malen erger! Liefs, Ellendig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 12 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 Dat herken ik dus helemaal! Ik heb er nu ook last van, heel vervelend. Voel me verdrietig om niks en mn onderrug en buik doen continue pijn. Ben blij als dit allemaal achter de rug is... Liefs Sunngirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden