Roekie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Sorry, maar ik moet met eerst natuurlijk even voorstellen.Ik ben Annie en al heel lang aan de drank. Op dit moment word ik bang van mezelf. Ik kan er niet van afblijven en moet stoppen anders ga ik eraan onderdoor. Was afgelopen dinsdag begonnen maar gisteren weer teveel gezopen. Loop al een tijdje bij de Brijder, maar ik verval steeds weer in mijn oude patroon. Wil stoppen en dan weer een 'beetje' drinken etc etc.Nu ben ik bang dat ik mijn werk ga verliezen.IK heb me hier aangemeld in de hoop lotgenoten te treffen die me misschien kunnen helpen. Alleen red ik het niet.Groetjes,Annie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hoi roekie welkom,Wat goed van je dat je dit forum hebt gevondenen jammer dat het niet gered hebt omvan de drank af te blijven kom op meis je kunt het en elke dag is een nieuw beginen denk dan vandaag neem ik de eerste nieten als je dat niet lukt kun je met ieder uur zeggen tegen jezelf de eerswt neem ik nieten echt het helptik zelf heb de ADB internetbehandeling gehaden heeft mij heel goed geholpenmisschien wat voor jou???wens je dan ook veel sterkte toelieve knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hoi Annie,als ik het goed lees, dan is hier komen op het forum echt niet genoeg Annie.Als je je werk dreigt te verliezen moet je echt rigoreus iets doen.Kun je met je huisarts niet bespreken of hij je kan helpen?De ADB training werkt heel goed, maar gaat niet onmiddelijk van start en intussenis het voor jou te moeilijk om te stoppen, lijkt me.Je zou aan een verslavingsarts of via de huisarts kunnen informeren ofhet gebruik van Refusal voor nu niet kan. Dan kun je niet meer drinken.Als je toch drinkt word je zo ziek dat dat bij die ene keer blijft.het is vijf voor 12 Roekie, ik denk dat je jezelf niet voor de gek moet houden.Ik hoop dat je jezelf serieus neemt, want als je zonder werk komt te zitten, krijgje verschrikkelijk veel tijd om te piekeren (en te drinken) en je mist de struktuur die zo belangrijk is.Ook je eigenwaarde krijgt een knauw. heb je iemand in de buurt die je goed kent en je kan steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wandel Geplaatst 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 Hallo Ben wandel steeds vluchten voor de werkelijkheid,alleen wat voor mij werkelijk is is waar.Weet dat drank geen werkelijkheid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Roekie... Annie.... waar zit je nu ergens?Lees je met ons mee?Kom, blijf in jezelf geloven!!xxx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ja ik lees mee, maar weet niet zogoed wat te zeggen. Ik heb het idee dat jullie elkaar al zo goed kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Bedankt voor je lieve woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Of blijf gewoon in een van de andere forum's oefenen.Jij bent niet de enige, iedereen die begint vindt het moeilijk.Maar een aantal kent elkaar wel goed. Het verloop is er wel als je kijkt naarmijlpalen.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden