Nadia Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Werkelijk alles zit tegen. Gelukkig is de neiging om mijn haren uit mijn hoofd te trekken nog net iets groter dan die om te drinken. Ik doe geen van beiden. Wel zo fijn voor mijn uiterlijk Dagpact gehaald. rapilos en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Sterkte Nadia. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 2 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Sterkte iedereen. Ik heb vandaag veel gehydrateerd, maar niet met alcohol! Dus een succesvolle afmelding. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Voor vandaag weer een droge afmelding. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Etty, doet me denken aan álle katers die ik leek te krijgen nádat ik gestopt was: hoofdpijn en overgeven. Weken lang. Toen heb ik echt gedacht: "Als ik dit geweten had, was ik nooit gestopt. Maar nu ik gestopt ben, ben ik te trots om weer te beginnen." Hopelijk is jouw duizeligheid slechts tijdelijk. Ondertussen wel mooi bijna een week helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goeie avond allen Dank voor de felicitaties! Veel voor de kiezen momenteel Maar ook nog zoveel moois iedere dag om van te genieten Dus, dat doe ik dan maar Ik zou niet beter weten Een warme groet Een fijne avond En alvast een fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ik ben vannacht weer lekker aan het spoken, net als voorgaande nachten. Ik mis mijn zusje en heb veel verdriet om haar. Heb dinsdag nog even nagelezen, jullie medeleven en wijze woorden doen me goed. Ik las ook dat sommige van jullie geen of nauwelijks contact meer hebben met jullie broer/zus. En jullie zijn vast niet de enigen. En dat is zo zonde. Vaak gaat het om een kleinigheidje, tegen díegenen bij wie dat het geval is zou ik willen zeggen: wacht niet met het herstellen van contact tot het te laat is. Doe het nu en niet pas morgen, overmorgen of volgende week. Met nu bedoel ik natuurlijk niet midden in de nacht want dat zou dan meteen niet zo'n goede start zijn. Er zijn natuurlijk ook situaties waarin geen herstel meer mogelijk is, dat is dan weer een ander verhaal. Ik zal jullie eens iets vertellen, mijn zusje ligt thuis opgebaard, bij haar vriend. Zij en onze broer hadden al heel lang geen contact meer met elkaar om een kleinigheidje. Gisteren kwam hij langs om afscheid van haar te nemen. Zag hij haar dus eindelijk weer na jaaaaaren en lag ze in haar kist. Hoe ontzettend triest. Maakte mij ontzettend kwaad en verdrietig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Ja, dat is zeker triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 Bedankt Etty. Ik heb wel een goed contact met hem. Ik heb hem min of meer over de streep getrokken om nog even langs te komen. Niet gepusht hoor. Maar ik weet niet of ik daar goed aan heb gedaan. Dit is wel erg off topic dus ik hou er verder over op. Bedankt allemaal voor het "luisteren" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2016 leven en dood Rosa altijd on topic dus, zeker hier dank je wel voor het delen het geeft mij ook weer te denken♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden