Spring naar bijdragen

2 juni 2016


Aanbevolen berichten

Etty, doet me denken aan álle katers die ik leek te krijgen nádat ik gestopt was: hoofdpijn en overgeven. Weken lang. Toen heb ik echt gedacht: "Als ik dit geweten had, was ik nooit gestopt. Maar nu ik gestopt ben, ben ik te trots om weer te beginnen."

Hopelijk is jouw duizeligheid slechts tijdelijk. Ondertussen wel mooi bijna een week helder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allen

 

Dank voor de felicitaties!

 

Veel voor de kiezen momenteel

Maar ook nog zoveel moois iedere dag

om van te genieten

 

Dus, dat doe ik dan maar

Ik zou niet beter weten

 

Een warme groet

Een fijne avond

 

En alvast een fijne nacht!

 

:heart:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vannacht weer lekker aan het spoken, net als voorgaande nachten. Ik mis mijn zusje en heb veel verdriet om haar.

 

Heb dinsdag nog even nagelezen, jullie medeleven en wijze woorden doen me goed.

 

Ik las ook dat sommige van jullie geen of nauwelijks contact meer hebben met jullie broer/zus. En jullie zijn vast niet de enigen. En dat is zo zonde.

Vaak gaat het om een kleinigheidje, tegen díegenen bij wie dat het geval is zou ik willen zeggen: wacht niet met het herstellen van contact tot het te laat is.

Doe het nu en niet pas morgen, overmorgen of volgende week. Met nu bedoel ik natuurlijk niet midden in de nacht want dat zou dan meteen niet zo'n goede start zijn.

Er zijn natuurlijk ook situaties waarin geen herstel meer mogelijk is, dat is dan weer een ander verhaal.

 

Ik zal jullie eens iets vertellen, mijn zusje ligt thuis opgebaard, bij haar vriend. Zij en onze broer hadden al heel lang geen contact meer met elkaar om een kleinigheidje.

Gisteren kwam hij langs om afscheid van haar te nemen. Zag hij haar dus eindelijk weer na jaaaaaren en lag ze in haar kist. Hoe ontzettend triest.

Maakte mij ontzettend kwaad en verdrietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Etty. Ik heb wel een goed contact met hem. Ik heb hem min of meer over de streep getrokken om nog even langs te komen. Niet gepusht hoor. Maar ik weet niet of ik daar goed aan heb gedaan.

Dit is wel erg off topic dus ik hou er verder over op. Bedankt allemaal voor het "luisteren"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...