regenboog Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Al zo lang worstel ik met deze verslaving,40 jaar inmiddels. Heb me opnieuw aaangemeld voor hulp na jaren, maar nu in een andee stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 30 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) 2 mei ontvang ik hulp maar helaas ik drink nu nog. Ik ben het zo zat. Mijn familieleden sterven vanwege deze verslaving. Ik wens er mee te stoppen. Ik heb een zoon die al heel jong ergens anders woont en die nu ook verslaafd is aan harddrugs en opgesloten zit in een jeugdgevangenis. Hij is 17. 30 april 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 30 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Iris zorg. Dank je voor je reactie. Ik ben een vrouw. Bijna 53 jaar. Omdat ik nu drink moet ik maar afsluiten. ( je kunt veel nadat je gedronken hebt qua schrijven) maar ik ben echt nu beneveld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 welkom regenboog fijn dat je niet beneveld hier wilt schrijven. Tot snel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Welkom Regenboog, Â Sterkte en Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Regenboog. Je bent het zo zat Je krijgt 2 mei hulp. De wil is er. Het is geen makkie Maar achteraf zekers we moeite waard Gaat vast goed komen. Zelf heb ik ook van jongst af aan gedronken..met goede hulp..wilkracht..medicatie ervan af gekomen. Wees heel eerlijk naar jezelf en naar je behandelaars. Sta open voor het nuchtere leven. Het is alle moeite waard..ook jij bent het waard Welkom hier en veel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik ben inderdaad bereid eerlijk te zijn. En ik zie echt uit naar de behandeling. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goed bezig jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 goed dat je op het dagpact staat, samen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 En dag 1 heb je al binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden