Spring naar bijdragen

Hallo allemaal, even voorstellen.

JohannesH

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk de stap genomen om met hulp iets aan mijn alcoholprobleem te doen.

Vanaf 1e Paasdag houdt het mij echt bezig en ik was in staat om niet te drinken in een moeilijke periode.

Dit heb ik zonder hulp gedaan wetende dat ik wel een terugval krijg of in ieder geval een smoes bedenk om weer even te vluchten in de wereld van vergeten en nevelen.

Dit is gisteren gebeurd, 3 biertjes later ben ik gaan slapen. Mijn nachtrust was eigenlijk best ok, maar ik sta wel weer met beide beentjes op de grond.

Ik ben nu in afwachting van een hulpverlener zodat ik met hem/haar serieus aan de slag kan.

Ik hoop vaker op het forum te komen zodat ik van jullie expertise gebruik kan maken. Hopelijk hebben jullie ook wat aan de verhalen die ik ga vertellen.

Tot schrijvens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Johannes :rose:

Je hebt een alcoholprobleem, schrijf je en je gaat daar wat aan doen. Dat zijn de eerste hele belangrijke stappen die je hebt genomen. het erkennen van het probleem én er mee aan de slag gaan. Behalve dat je je hier hebt aangemeld begrijp ik, dat je ook contact met verslavingszorg hebt gezocht. Goed bezig!

Ik wens je heel veel succes. Er is hier genoeg te lezen en te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk de stap genomen om met hulp iets aan mijn alcoholprobleem te doen.

Vanaf 1e Paasdag houdt het mij echt bezig en ik was in staat om niet te drinken in een moeilijke periode.

Dit heb ik zonder hulp gedaan wetende dat ik wel een terugval krijg of in ieder geval een smoes bedenk om weer even te vluchten in de wereld van vergeten en nevelen.

Dit is gisteren gebeurd, 3 biertjes later ben ik gaan slapen. Mijn nachtrust was eigenlijk best ok, maar ik sta wel weer met beide beentjes op de grond.

Ik ben nu in afwachting van een hulpverlener zodat ik met hem/haar serieus aan de slag kan.

Ik hoop vaker op het forum te komen zodat ik van jullie expertise gebruik kan maken. Hopelijk hebben jullie ook wat aan de verhalen die ik ga vertellen.

Tot schrijvens!

xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...