lady jane Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 You too. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik meld me alvast droog af voor het dagpact. Heb lekker gegeten, iets lekkers gemaakt van restjes eten en dat was best lekker eigenlijk. Voor de rest deel ik hier maar niet meer alles, ik ben te eerlijk, denk ik, vind het wel jammer... Ik denk dat ik er idd maar een dagboek op na moet houden, terwijl hier altijd gezegd word: schrijf het maar lekker van je af hier hoor, schijnt dus niet te kunnen helaas. Voortaan zal ik maar zeggen dat het goed met me gaat met een big smile Gewoon blijven schrijven wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Ok, Mai, neem je tijd. Het lijkt hier af en toe wel 'n wedstrijdje verpissen, is het niet, weet ik ook. Ben niet zo van de rechtlijnige. Piste froeguah wel het verst! Weet ook niet wat te denken van de starre herintreders, het komt op mij over alsof ADB ze gevraagd heeft het forum te redden na de toch wat leegloop. Lijkt me sterk, toch gut feeling. Ik mis Bammie. En ga lekker achterover zitten met mijn op 'n haar na 60 jarige prachtige lichaam, net terug uit de ook door mij vermaledijde ploegendienst, but hey, it earns real dough! Denietsomgeldmaarwelomlevengevende smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 erik, een alcoholist is vaak een perfectionist En dit bedoel ik dus goed en opbouwend smart en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Erik, ik wil je zelf ook nog even laten weten dat ik je graag lees. Je hebt een brede kijk op dingen voor mij Beetje jaloers ook op hoe jij je uitdrukken kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden