Spring naar bijdragen

dagdraad


moko

Aanbevolen berichten

Hallo Moko,
welkom hier en hopelijk ben je al snel gewend hier.
Je schrijft op de dagdraad 2 dingen: gestopt per vandaag is mijn leus en
redden wat er te redden valt. Dat betekent dat je niet meer gaat drinken, toch?
Als je je aanmeldt op deze site bij de ADB behandeling kun je daar
individueel extra hulp bij krijgen, een plan maken, kijken wat je nodig hebt en wat en hoe het
het beste bij je past. Ik heb daar erg veel aan gehad en drink al vanaf 4 augustus niks meer.
Had niet gedacht dat te kunnen en de afkickverschijnselen waren er amper.
Op de afdeling van tips, kun je dingen lezen als extra vit.B slikken, ontgiften na een poosje om de rommel sneller je lichaam uit te helpen en alkternatieve drankjes.
En op de dagdraad, die je al kent kun je met allerlei terecht
steun, vragen, advies net wat je nodig hebt.
Lekker meelezen en-schrijven en je voelt je zo thuis,
heel veel succes
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo isa,
Daar ben ik dan. moest ff zoeken. Hier zal ik zeker gebruik van gaan maken.

Ben op het moment dus nog in een fase van af en toe drinken maar wil lange tijd helemaal stoppen om daarna eens te onderzoeken of gecontroleerd drinken wel voor me is weggelegd. Het risico bij wel drinken is op het moment te groot.(gezondheid, gezin ed). Mijn partner is muzikant en heeft graag dat ik met hem meega naar allerle gelegenheden waar ook veel drank wordt genuttigd.Het gaat uiteindelijk om zijn magnifieke gitaarspel en niet om de drank. Dit is keer op keer moeilijk voor mij maar het is me toch ook 5 maanden tijdens de opname gelukt? Ik kan nog altijd niet er van af dat bij gezelligheid drank hoort Zoniet dan is het niet gezellig en voel ik me niet op mijn gemak en heb ik geen zelfvertrouwen meer en sluit me af. Ik zal hier door heen moeten maar hoe? Alle hulp die ik al heb kunnen dit niet beantwoorden. Hijzelf gebruikt zogoed als niets.
Desi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...