plof Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Welkom terug agnieta Voor Ploffie, als je het nog leest.Ik heb schorseneren gemaakt. En vond er helaas niet zoveel smaak aan. Dat herinner ik me anders.Dus als je tips hebt graag.Verder tartaartje, kastanje champignons, tomaten salade (met een rood uitje en een paar knoflookolijven) Heb je het wel goed op smaak gebracht met een beetje zout? Misschien na het koken, even glaceren? Klontje boter erbij, even nagaren in een pannetje totdat alles mooi glimt? Dat doet al veel met de smaak. Of hetzelfde, maar dan met een beetje groentebouillon en boter. Of de schorseneren koken in de helft room en de helft melk. Schorseneren eruit halen en dan komt er al genoeg room mee. Daarna op smaak op brengen met witte peper en zout. Daarnaast zou je als je veel moed hebt, kunnen combineren met één van de volgende ingrediënten: anijs, banaan, harde kaas, walnoot, tuinkers en erwten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik snap het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 (bewerkt) Nou hup, je eigen ding doen Niet meer zo mee laten slepen Beetje meebuigen als bamboe in de wind 22 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Hier ben ik Kom maar Mijn deuren en armen staan wagenwijd open Want soms maak je een andere keuze Ik ben er Zover ik kan Strikt en zover mijn eigen grenzen toelaten Zelf Onderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden