leila Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 dikke knuffel wijfie! meld me droog af, tot morgen. iedereen die net in het nieuwe jaar gestopt is, hartstikke goed en gewoon hier op de dagpact, dat helpt enorm is mijn ervaring nu bijna 7 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 He wat naar Jannigje! Lekkere spruitjestips hier. Dank je Akelei! Meld me droog af. Nog even tv kijken en dan onder de warme lappen. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) net thuis van het werk uit zelfbescherming maar met knorrende maag in bed gaan liggen met laptop komen hier allerlei lekkere dingen voorbij vliegen; spruitjes stamppot met spekjes en ui gebakken, oh lekker! of spruitjes milanese, zo heb ik ze ooit leren lekker vinden: kleine gehaktballetjes braden, aardappels bakken, ui en knoflook met spekjes bakken alles door elkaar husselen en ik een ovenschaal, ger.kaas erover en in 10 min. een heerlijk korstje eraan bakken. smullen maar. Knor knor. slaapwel 6 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 ik heb gelukkig over volleybal gedroom en niet over eten maar ik had dus bijna 8 uur niks gegeten toen ik dat las, dat was pas echt een kwelling haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 nee gewerkt en vandaag alle kalorietjes weer ingehaald ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden