Acanthus Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Trustte Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Lidia, hier nog iemand die van reizen houdt. Wel niet zulke extreem verre en lange als die van jou gemaakt en ook geen cruise maar ken het geregel wel een beetje. Papier en een pen niet vergeten voor als iets van de electronica het begeeft. Fijne reis, veel plezier, moois om te zien en leuke mensen om te ontmoeten toegewenst en heel en gezond weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 lidia heb een heerlijk tijd en kom gezond weer terug meis. slaapwel voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 meld me droog af voor vandaag truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Truste AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Welterusten Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 kortom: voor iedereen welterusten ik slaap hier in groningen wat kijkers gehad, wat mensen niet o komen dagen hoort er allemaal bij. Morgen weer naar huis. en vanavond wat op internet fantaseren mooi (en betaalbaar!) dijkhuisje gevonden nog geen 2 kilometer van het huis nu. Maar eerst: slapen en dit jaar gewoon niet te veel 'doen Hihi misschien het ooit wel dijkhuisje van Had Er zin er daar vele Mooi man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2016 Een bubbelbad? Aan huis? Of in de tuin een hut-tub Hout gestookt dan wel Lidia: Geniet! (ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Heel erg bedankt voor jullie berichtjes. ( ook privé). Slecht geslapen, maar wel weer van plan er een succes van te maken. Als ik nu naar de fles grijp geef ik ze gelijk. Met een eind er aan maken bedoel ik eigenlijk aan mijn huwelijk. Gewoon weg van het gezeur. Jullie hebben gelijk, vertrouwen moet groeien. Wat betreft refusal, dat heb ik in huis, maar ik drink er gewoon doorheen, dokter snapt er ook niets van. Fijne dag allemaal Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Een bubbelbad? Aan huis? Of in de tuin een hut-tub Hout gestookt dan wel Wanneer? Ik meld me vast aan. 4 januari 2016 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden