Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Goeie avond Stoer Dit zegt oa Van Dale ervan: "flink en sterk: stoer doen de indruk willen maken van kracht, onverschrokkenheid " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Daar hecht ik verder geen waarde aan Fijn, dat je gaat, zoals je het wilt Cas Dat meen ik oprecht Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Ik deed vanavond niet stoer Ging niet naar lief, omdat ie het allemaal even niet meer wist Zou wel willen, maar kon het niet Net twee dagen slapend doorgebracht Na een lange, slopende, maar ook fijne week Op zich is dat ook stoer Alleen deze knaagt een beetje Juist die dagen niet gedronken En ik ben ook op Staat in dubio, er gaat nog,één laatste trein Dan moet ik wel een half uur lopen Met hond en tassen, door de niets ontzeggende. tergende,winderige,koude kaalheid hier Ik zou een muts op kunnen doen, tegen de oorpijn en een shawl voor de zere keel Voorheen deed ik het huppelend Er is meer te doen De komende dagen Het lijk snel te wennen niet meer alleen en op jezelf -de eeuwige twijfelaar- Het zal wel goed komen, ik ben moe Her en der nog wat lezen/zien En te vlo-kiste (uiteraard is dit maar een deel van het verhaal) Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Even dag zeggen; ik verheug me op mijn bedje zo. Dit was weer een dag van vliegen, veel autorijden, veel kletsen, en allerlei indrukken. En dan in de donkerte terug, toch enigszins gespannen achter het stuur. (kalmer rijden zou al meer rust brengen, maar ja... driftkikkertje) Het was ook een mooie dag! Ik was bij de man van mijn pas overleden vriendin/jan. van dit jaar overleden. net geen 60 geworden. Veel herinneringen opgehaald; kost energie merkte ik wel. Wat mij betreft is het snel 5 januari of zo... de orde van de dag. Morgen de koelkast es opruimen met bedorven waar en de restanten chocolade opeten... Wens jullie een goede nacht! :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Nee hoor, het is maar hoe je er mee omgaat Welke draai je eraan geeft Kwestie van perspectief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Heb nog 5 minuten... Hahahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Óf morgen heel vroeg de wekker zetten Zodat ik hem kan verrassen... Hij mag weg, spelen, begin middag En ik heb daar nog wat hoognodige administratie liggen... Idee! (lampje) Uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Je gaat lekker he Smart? Mooi! Op tijd remmen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Ik meld me schoon af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 meld me ook droog af, trusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden