Spring naar bijdragen

Willem, 31 nu 2 weken (zelf) gestopt van redelijke alcoholverslaving!!


Willem99

Aanbevolen berichten

Dank julli wel! Ik moet zeggen dat ik mij eigenlijk nog nooit zo goed en helder heb gevoeld.

Vooral de reden van haar van alcohol gaan we het niet over hebben, dat komt doordat jij je ( meer dan 12 jaar eigenlijk) niet goed gevoeld hebt, een heel zwaar ongeluk wat niet verwerkt was, en daardoor ben ik langzaam gaan drinken om mij "beter" te voelen, vond ik heel sterk.

En het is waar!

De stap om een maand geen vlees te eten, gaat mij nu zo makkelijk af, en voel mij daardoor ook veel beter, want bijna al het vlees was natuurlijk slecht ( Mac donalds,alle snacks van tankstations, van de supermarkt ) door niet alle toevoegingen binnen te krijgen van antibiotica en alles, word je natuurlijk automatisch een stuk beter.

Ben zelfs 1 dag na de edmr gebeld door mijn oude baas of ik aub weer wilde komen werken ( hij wist niks van de bandeling) daarna al weer heel veel gedaan.

Klap op de vuurpijl was dat mijn ex zelf een bericht stuurde om half 5 s'morgens!! Ongelooflijk ( zij kwam zo sterk Maar boven tijdens de behandeling).en heb haar vervolgens echt een hele lange Brief gestuurd met alles erin wat ik kon bedenken. Echt geweldig.

Lijkt haast te mooi om waar te zijn, maar voor mij heeft het geweldig goed gewerkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...