erik Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ik ga slapen, lang bezig geweest met printer installeren. Had het verhaal van Bol nog niet gelezen. Wat een naar nieuws. Sterkte Bol en nabestaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Mooi Mijn Gerrit Ik voel wat je bedoeld En idd Erik Het verhaal van Bol was ik even overheen gefietst (Als meerdere " anekdotes", soms ben ik een slechte lezer, maar een goede scroller, althans, als je in goed of fout denkt) Dat geeft ook niet Ik weet dat U me kent <3 Bolleke lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 (bewerkt) En Spud, Je verhalen zijn nog steeds te lang voor mij en te verwarrend daardoor Ik krijg de indruk dat je blij bent En lekker bezig 30 oktober 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Verder zei Kate in mijn ogen nog iets waardevols Weet niet meer wat, maar waarvoor dank lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Had oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Rare vraag, want Had is altijd oke Net als ik Want het is nog nooit niet oke geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 Sterkte Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden