Vol Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Wat sterk van je Meya! Dat wilde je nou juist even niet hoeven zijn..maar toch! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Trots wakker geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Trots wakker geworden? Trots terug kijken is niet mijn sterkste kant. Wel vanavond bij een goede vriend geweest en om half een nuchter naar huis. Heerlijk!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Trots is een best een heerlijk gevoel. Je zit er niet ver vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Wat goed Meya! Daar mag je best trots om zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Trots vind ik ook lastiger, maar ik ben wel snel dik- en díktevreden na een avond niet drinken. Nog even turven wat ik allemaal niet binnen heb, bedenken hoe ik anders zou balen, verheugen op een nacht met schone slaap... Niet trots, maar wel uitermate in mijn nopjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Basta..ik geloof dat ik dat trots noem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Sssst! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Hahaha Ik zal me wel vergissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Rust in huis ook een beetje wedergekeerd? De intensiteit van de emoties zakt en dat is fijn want daarmee worden de zaken hanteerbaarder. Maar we zijn er nog veel mee bezig en er is ook nog veel werk aan de winkel. Dank nog voor je onomwonden advies. Vol en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 Stikverdrietig, zin om de deur uit te gaan en me vol te laten lopen. Ga ik niet doen. Ik ga zo pizza eten met vrouw en kinderen. Neem aan dat de trek na de gevulde maag weg zal zijn. Bovenstaande geeft bij mij toch wel wat onderbuiksklachten. Het vertelt zijn eigen verhaal. Een verhaal waarin nog niet duidelijk is wie er de baas is, een verhaal waar wel duidelijk is dat er een gevecht geleverd wordt. In jouw schrijfsels heb je keer op keer laten zien dat het je niet aan hersens ontbreekt, daardoor ben ik nu diep onder de indruk hoe jij je door jezelf laat beetnemen en je eigen smoezen gelooft. Meya, ik ben geen haar beter. Ik ben gewoon bang dat je alsnog onderuit gaat. Je hebt zóveel te verliezen! Sorry voor mijn betutteling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik ben heel blij met betutteling. Wel heb ik nu al een week een Monster in mijn hoofd. Maar daar is helemaal niks mis mee. In tegendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden