bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Hahaha heerlijk hé Toine zo'n jong en energiek diertje. Ik krijg er bijna altijd goeie zin van. Dit is genieten joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 MijnGerrit, alles goed hier. Was niet zo vanmorgen. Ben naar huis gegaan, beetje boodschappen en koken. Vanavond AA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Beter An. Ik vanavond weer yoga, ook niet verkeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Ja Wijfie dan wordt het allemaal weer ff teveel en kan je het niet aan. Jammer dat je niet naar de AA kan. Er ff uit zou geen kwaad kunnen maar als je je niet lekker voelt gaat het niet. Ja en ziek zijn voor J. dat kan niet hé? Jij kan helemaal niet ziek zijn Nou ziek maar lekker uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Eerst sterkte voor Kabouter Jammer wijfie. Odie en ik krabbelen langzaam op Monster en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Hé gelukkig Sugartje dat is fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 En nu aan de spruitjes, heerlijk Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Sterkte Wijfie, beterschap. Hoi Suiker, goed om je weer even te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Ik heb hier een doos bonbons voor me staan... Hoe doe je dat....stoppen? Heb er al 4 op. Wat is dat toch heeeeeerlijk. Heb de strik er maar weer omheen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 ... Heb de strik er maar weer omheen gedaan. ... dan zie je niet dat ie leeg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Klinkt niet verkeerd Sugar. Ach An snoep maar hoor. Lekker. Hahahaha ja hoor dat ken ik Wijfie. Ik kon ook nooit ziek zijn. Nou was ik dat ook nooit hoor maar had wel vaak last van m'n rug, vanwege de spanningen bij J. Maar als ik dan een keertje au zei dan zei hij, "ach joh dat is zo over bij jou, het is allemaal niet erg hoor". Maar ja dat zal er allemaal wel bij horen. In feite was mijn man gewoon bang dat ik iets zou gaan mankeren zodat ik hem niet meer zou kunnen verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Eindelijk terug van werk en schoolvoorlichting. Moe. Gelukkig morgen een dagje vrij. Nu opslomen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 ik heb Meryl Streep op RTL8, ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Na een mooie en productieve dag meld ik me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 volleyen was ook waardeloos heren uitgeschakeld en roemloos ten einde en dat na zondag 3 uur knallen. slaap er maar niet slechter om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden