jowan Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goedemorgen jowan, al aan de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goedemorgen, Rise and shine! Laatste werkdag voor het weekend. Koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 He Gunn, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Effe doesj van binnen bekijken. Helaas denkt mijn baas daar anders over Hannah. Ik had ook liever nog een paar uurtjes langer in mijn mandje gelegen vooral nu het alweer donker is bij het opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goedemorgen, mensen. Je mag me volkomen negeren. Ik begrijp het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Hoi Eline, Agh, ik wil de ochtend niet beginnen met klaagliederen. Maar als ik zeg dat het goed met me gaat, zou ik liegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 @Hannah1, Ik heb altijd het gevoel dat ik weinig meerwaarde geef aan dit forum. Zo ben ik er, zo laat ik weer eens maanden niets van me horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Jammer, ben je wel bezig met het willen veranderen wat niet zo geweldig gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 @Eline, Ja én nee. Wanneer ik het goede wens te doen, is juist het slechte aanwezig. Ik zou zó graag nu pronto stellig willen zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben. Helaas heb ik dat al zo vaak gezegd. Ik kan er niet meer tegen mezelf - en anderen - teleur te stellen. Ik wil bijna gewoon zalig opgeven. Me berusten met het feit dat het niets meer wordt met me. Over. Uit. Rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Even een groene thee zetten, lieve mensen. *Zo Terug* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goedemorgen Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Okay, terug. Iets constructievers nu. Ik had een week geleden gereageerd op een woning. En hij werd aan mij toegewezen. Even een kijkje genomen natuurlijk. Daar bleef het dan ook bij. Ondanks dat het een veel ruimere woning betrof, voelde ik me er totaal niet goed bij. Dus afgewezen. Ik hoop dat het de volgende kandidaat op de lijst een stuk gelukkiger maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Dat gevoel van ik ben er klaar mee en dan toch weer beginnen had ik ook vaak, toch lukt het me op een of andere manier al een bijna ( december ) twee jaar, kan niet zeggen dat ik iets speciaals dacht of deed, ja ben begonnen met refusal....so far so good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Geef niet op Gunn. Goed dat je een woning die geen goed gevoel geeft afwijst. Hoop voor je dat er snel een woning voor ogen komt die je wel past. Ik ga maar eens rennen... De baas wacht! Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Het zal toch eens moeten gebeuren. Ik word er niet jonger op. Ik ben inmiddels 38. En het lichamelijke verval is begonnen. Ai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Dank, Blondie6173. Werkse. En laat je niet overwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Heb je een plan Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Even douchen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Geen plan. Geen puf. Geen aanzet. Ben ik nu lui of depressief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Goedemorgen, Lila. Dag zes. Goed hoor. En dat beven had ik ook. Dat was echter niet van de ontwenningsverschijnselen. Ik beefde van totale paniek. En als ik weer een stoppoging waag, zal dat weer gebeuren. Geen prettig vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 @Kaboutertje, Ik wil wel. Al zo'n 15 jaar. Het wil me niet gelukken. Onwetendheid, onzekerheid, verlegenheid, angsten, schuldgevoelens, etc. Ik krijg ze met een magnitude 10 weer voor m'n kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Opname Gunn? Zou dat kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Ik heb er vele gehad. Zou het nu dan wel lukken? Betwijfel het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Mischien wat vreemd maar stel dat je geen beschikking hebt over geld, dat een ander, (familie, vriend?) zorgt dat je vaste lasten betaald worden en dat je een voedselpakket krijgt per week of twee keer per week. Wat zou je dan doen om te kunnen drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden