Spring naar bijdragen

ben nieuw dus wil me voorstellen

chapie47

Aanbevolen berichten

Hallo Chapie,

Welkom hier! Ik heb mezelf ook pas net hier aangemeld. Wel in die korte tijd al gemerkt dat het prettig is onder mensen te zijn die allemaal weten in welke situatie je ongeveer zit en hoe moeilijk het is om van de alcohol af te blijven.
Hoop je hier vaker te zien en te horen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Chapie,

Geeft helemaal niets als je fouten maakt hoor. Overigens ben je erg goed te lezen. Bovendien hebben we hier Vlaams Meisje die heel goed kan vertalen, mocht je er niet uit komen.
Wat fijn dat je je hebt aan gemeld, en ik hoop dat we je gauw zien bij "ditjes en datjes". Dan kun je mee praten over van alles wat je dwars zit. Soms is het er niet makkelijk omdat iemand moeilijk zit en heel het forum mee leeft, soms zijn er misverstanden en worden die vaak op gelost, maar belangrijk is, dat, wanneer je trek in drank krijgt of het moeilijk hebt, je dit probeerd te melden. Dan zijn we er voor je en gaan we samen vechten tegen het alcoholgebruik.
Nogmaals welkom.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello,

Bedankt voor jullie welkom bericht. Ben nog een beetje links met gebruiken die forum maar het komt goed denk ik :)
Ik ben ingeschrijven en geaccepteerd op die behandeling van alcohol de baas. Ben super blij om en vertrouw mezelf om minder te drinken. 3 jaar geleden heb ik helemaal gestopt en ben 5 maanden droog geweest maar ook niet tevreden. Ik wil graag sociaal drinken hoe moeilijk het is. Mijn man en ik houd veel van sociale contact dus gaan we vaak bij vrienden of naar de restaurant enz.... Ben dood ongeluk als ik daar bent met een spa rood en de andere lekker aan de drank. Toch merk ik dat na 2 is 3 en na 3 borrel komt wel de vierde dus ..... Ik wil wel probeeren om minder te drinken en als dat niet lukt moet ik dan toch weer kiesen voor helemaal stoppen. Zal in iedere geval mijn best doen en regelmatig komen op die forum.
Ik begin met die behandeling in een paar dagen. Vandaag is mijn man jarig dus ga ik wel genieten en niet overdreven.
Dag allemaal en tot zienz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...