Spring naar bijdragen

jong nuchter leven

Thomas

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben Thomas, een herstellend alcoholist.

Ik ben reeds enkele maanden nuchter, maar moet er keihard voor werken. Therapie volgen en vergaderingen bij de AA bijwonen is één ding, maar recent ben ik ook een blog gestart over mijn ervaringen en 'hoe omgaan?' met mijn nuchter leven.

Neem gerust eens een kijkje www.jongnuchterleven.com en voel je vrij om te volgen, delen, of te reageren.

Groeten

Thomas en zijn beest

www.jongnuchterleven.com

bewerkt door Thomas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk dat ik wil meeschrijven, ik denk dat ik wel wat zinnigs kan vertellen over alcoholisme, gezien ik zelf aan het herstellen ben (6maanden nuchter)

Nuchter zijn is zeker geen evidentie, integenstelling tot wat vele mensen denken. Mijn blog is mijn persoonlijk verhaal, meer niet. Het kan misschien herkenning bieden aan sommigen en stof tot gesprek bieden. Niet de bedoeling om reclame te maken over 'ik weet niet wat'

Dankje lady jane ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit,

dankjewel voor het compliment. Ik ga je heel eerlijk zeggen: ik had echt hulp nodig, alleen geraakte ik er niet meer uit. Mijn omgeving heeft mij een eerste helpende hand toegereikt. Dat was zeker voor hen ook geen gemakkelijke keuze. Want ik moet eerlijk zijn: ik was niet de meest eerlijke persoon wanneer ik gebruikte. En ik heb het 3 jaar alleen geprobeerd, met als enigste resultaat herval na herval na herval.

En ook nu in het nuchtere leven kan ik echt wel wat hulp gebruiken, die vind ik dan in de AA. 

Bedankt om een kijkje te komen nemen. Ik wens jou ook nog heel veel succes ;-)

Ik blijf hier ook nog wel even wat rondhangen op het forum hoor, als ik mag.

Vriendelijke groet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom thomas,

He wat goed dat het je gelukt is om te stoppen met drinken! En schrijven helpt. Lezen ook. Er is hier genoeg te lezen als je geen zin hebt om te schrijven.

Overigens is een link stuk op je blog. De url van de link klopt niet. Het is nu geschreven als http://nickmazona/ en het zou moeten zijn http://www.nickmazona.com ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...