Thomas Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 (bewerkt) Hey, ik ben Thomas, een herstellend alcoholist. Ik ben reeds enkele maanden nuchter, maar moet er keihard voor werken. Therapie volgen en vergaderingen bij de AA bijwonen is één ding, maar recent ben ik ook een blog gestart over mijn ervaringen en 'hoe omgaan?' met mijn nuchter leven. Neem gerust eens een kijkje www.jongnuchterleven.com en voel je vrij om te volgen, delen, of te reageren. Groeten Thomas en zijn beest www.jongnuchterleven.com 16 augustus 2015 bewerkt door Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 als je hier komt meeschrijven Thomas kun je je bij wie is wie voorstellen. Als je hier alleen reclame komt maken voor je eigen blog, dan zal de moderator je posting wel verwijderen. Ik wacht nog even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 Tuurlijk dat ik wil meeschrijven, ik denk dat ik wel wat zinnigs kan vertellen over alcoholisme, gezien ik zelf aan het herstellen ben (6maanden nuchter) Nuchter zijn is zeker geen evidentie, integenstelling tot wat vele mensen denken. Mijn blog is mijn persoonlijk verhaal, meer niet. Het kan misschien herkenning bieden aan sommigen en stof tot gesprek bieden. Niet de bedoeling om reclame te maken over 'ik weet niet wat' Dankje lady jane ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 maar we hebben daar dit forum al voor persoonlijk zie ik dus geen toegevoegde waarde voor ons. En de zin, dat je wel wat zinnigs te vertellen hebt? Voelt voor mij op de een of andere manier inkompleet. Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 16 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2015 (bewerkt) Wauw!!! Misschien zit je er inderdaad wel helemaal naast ... 16 augustus 2015 bewerkt door Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomas Geplaatst 17 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 MijnGerrit, dankjewel voor het compliment. Ik ga je heel eerlijk zeggen: ik had echt hulp nodig, alleen geraakte ik er niet meer uit. Mijn omgeving heeft mij een eerste helpende hand toegereikt. Dat was zeker voor hen ook geen gemakkelijke keuze. Want ik moet eerlijk zijn: ik was niet de meest eerlijke persoon wanneer ik gebruikte. En ik heb het 3 jaar alleen geprobeerd, met als enigste resultaat herval na herval na herval. En ook nu in het nuchtere leven kan ik echt wel wat hulp gebruiken, die vind ik dan in de AA. Bedankt om een kijkje te komen nemen. Ik wens jou ook nog heel veel succes ;-) Ik blijf hier ook nog wel even wat rondhangen op het forum hoor, als ik mag. Vriendelijke groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2015 welkom thomas, He wat goed dat het je gelukt is om te stoppen met drinken! En schrijven helpt. Lezen ook. Er is hier genoeg te lezen als je geen zin hebt om te schrijven. Overigens is een link stuk op je blog. De url van de link klopt niet. Het is nu geschreven als http://nickmazona/ en het zou moeten zijn http://www.nickmazona.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Mooi die blogs in LEF! Geeft me weer wat hoop ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden