Monster Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Heel herkenbaar. Misschien komt er ooit een tijd dat jij jezelf belangrijker gaat vinden dan de status die een harde werker zich verwerft. De doordouwer, de ijzervreter, die Maartje is niet voor een kleintje blablabla. Misschien mag je van jezelf ooit uitrusten voordat je reservetank óók leeg is. Stilstaan bij jezelf. Luisteren naar je gevoel vóórdat je moet gaan luisteren naar je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Je weet dat ik heel anders tegen zo drinken aankijk Mari. Je bent en blijft nl. afhankelijk van drinken zo. Je hebt alleen de aantallen en aantal dagen veranderd. Logisch dat je emoties niet sterker komen, want de verdoving volgt elk weekend. Geen echte reden dus om de diepte in te gaan met jezelf. Het is verder geen probleem hoor, als dit jou bevalt, wie ben ik dan om dat af te kraken of te keuren. Je bent weer trots op jezelf en als je de blijvende trek kunt aanvaarden is er niets mis. Pas als dat verandert, of je valt terug, wil je misschien anders. ga goed meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari67 Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Dank voor jullie reacties weer! Ik denk dat ik begrijp wat jullie bedoelen als het gaat om alcohol erover heen gieten, maar doorgaan om niet te hoeven voelen,afhankelijk blijven van drinken, etc. Op dit moment ben ik inderdaad tevreden met hoe het gaat en heb ik lastige momenten en vooral momenten waarop ik me uitstekend voel. Als het anders wordt, ga ik dat zeker ervaren. En doe ermee wat ik ermee wil/kan/moet doen. Ik vind het gaaf dat jullie me blijven volgen en in me geloven, ondanks een ander zicht en andere ervaring. Thx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ha Mari, ik hoop dat geen bericht hier ook goed bericht is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 (bewerkt) Ik was ook altijd een hele harde werker..zat nooit stil Drank gaf me rust..Drank kon ik ontspannen Totdat mijn lichaam niet meer kon hard werken...het was moe Moe ..kapot van mezelf afmatten met drank Toen kwamen pas echt de problemen met drank naar voren. Ik kon niet meer..lichaam was op...rust terwijl koppie wil doorgaan. Gegarandeerd nog meer succesformule voor drank. Wat bijna niet meer kon. Rust en emoties ik kon er niet mee omgaan. Mat jezelf niet af, Mari Vroeg of laat kom je jezelf en drank weer tegen. Zorg goed voor jezelf..succes 2 november 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari67 Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik was een week op vakantie, daarom was het stil rondom mij. Dank voor jullie aandacht en zorg! Zoals ik al gemeld had, mocht ik van mezelf in de vakantie "gewoon" wijn drinken. En eerlijk gezegd is me dat best goed bevallen. Ik houd namelijk erg van Spaanse rode wijn en laat ik nou in Spanje geweest zijn.... Maar vermoedelijk zit hier niemand te wachten op mijn ervaringen met Spaanse wijn drinken van de afgelopen week.... Ik zal het dus kort houden: zoals met mezelf afgesproken en met jullie gedeeld ga ik vanaf morgen (ik moet woensdag weer beginnen met werken) weer aan de goede nachtrust thee s avonds. De afspraak die ik met mezelf gemaakt had staat dus nog steeds: geen wijn als ik moet werken de volgende dag! Normaal gesproken werk ik 5 dagen per week, dus drink ik 5 avonden per week geen wijn. Ik zal jullie laten weten hoe dat gaat, ik heb er zelf alle vertrouwen in dat dat weer net zo goed gaat als de 11 weken voor mijn vakantie waarin ik door de week geen alcohol dronk. En ik zal het jullie bewijzen! Groeten van Mari 2 november 2015 bewerkt door Mari67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Ik ben nu al trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 lieve Mari, quote 'En ik zal het jullie bewijzen!' Dit heb jij niet nodig. Je hoeft je nóóit te bewijzen. Ook niet aan jezelf. Je doet wat je van plan was, en het lukt. Prima toch? Zorgen maken kan ook een hobby worden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Monster haalt me de woorden uit de mond, wat nou bewijzen!? Lekker doorgaan zo, we lezen je graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Heerlijk Mari!!!! Geniet en drink met mate. Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden