fotograaf Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hallo,Ik ben een vrouw van 61 en heb me maandavond aangemeld bij Alcoholdebaas.nl n.a.v. uitzending Eenvandaag.Ik drink al sinds mijn 15e, al lange tijd dagelijks. Ik merk dat ik steeds minder goed functioneer, kom moeilijk mijn bed uit, weinig energie.Anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met roken (45 jaar 2 pakjes per dag), dat is gelukt, dan moet alcohol toch ook kunnen?Ik wil fris kunnen genieten van mijn kleinzoons!Groet, Elsa (fotograaf is mijn beroep) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi fotograaf!welkom hier..ja hoor, alcohol moet ook kunnen.. haal dat vraagteken maar weg achter je zin!veel succes, je kan het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hallo Fotograaf:)Zag je al bij de Ditjes en Datjes. Nogmaals welkom! Ben je al gestopt of wil je het met minderen gaan proberen?Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ha Elsa, welkom hier op het forum,goed dat je al bent aangemeld en alsik zo lees, ga je dat met de drank ook goed doen hoor.Ik heb nooit gerookt, maar de meeste stoppers met alcohier die roken nog omdat ze dat het moeilijkste vinden.De ADB training heeft mij erg goed geholpen, maar de keuze diehet hem doet, had ik zelf al gemaakt, dus zo werkt het voor mij.Je was al op de dagdraad dus ik denk dat je je snel hier zult thuisvoelen,zie je daar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ha een fotograaf op ons forumalweer zo een creatief iemand.Goed dat je je aangemeld hebt.Ik ben er tot vandaag nog steeds blij mee,dat ik die stap genomen heb.Welkom op het forum!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hallo Elsa,Welkom hier. En ook bedankt voor je stop met roken tip.Ik ga me daar eens in verdiepen.Veel van de mensen hier zijn leeftijdgenoten. Ik ben 57 bijna.Ik ken het: dat minder gaan functioneren... niet prettig, boehhh...Zelf ben ik een minderaar. Over de hele linie gaat het een stuk beter, maareen enkel keer drink ik nog ietsje meer dan ik eigenlijk wilde. Toch wel een verslaving dus....Hier kun je vanalles vinden, ook info (zelf vind ik de Cirkels van van Dijk interessant) onder tips en adviezen. Maar zeker ook van de anderen op de dagdraad.Veel succes.Hou ons op de hoogte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Fijn, al die reacties, ik wil het proberen met minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden