erik Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Een positief verhaal over wat je al in enkele uren en daarna dagen niet roken al kan bereiken. 16 dia's over het effect van stoppen en het effect in uren tot en met 15 jaar na het stoppen. Wel in het Engels.... http://www.healthline.com/health-slideshow/quit-smoking-timeline#1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Erik, er is ook een heel motiverende app voor op je telefoon. Die laat je steeds weten hoeveel sigaretten je niet gerookt hebt, hoeveel geld je hebt bespaard en wat je aan gezondheid vooruit bent gegaan. QuitNow! heet die geloof ik (als ik dat hier mag vermelden...). erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 (bewerkt) Die zag ik net staan....die ga ik gelijk op mobiel zetten. Thnx Lucide dat zijn dus 25 sigaretten 9 euro en 02:32 tijd bespaard. Niveau koolmonoxide 100% normaal risico plotselinge hartdood 100% verlaagd 79% smaak en geur terug 52% normalisatie ademhaling 22% minder fysieke afhankelijkheid en 7% betere bloedsomloop en betere huid. Niet vaak kan ik in zo weinig tijd zoveel voordeel bereiken als met niet meer roken nu dus dag 2 voor me. 24 juli 2015 bewerkt door erik Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Succes kerel! Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Deze draad voel ik ook wel wat voor, kan zelf ook wel eens een peukie minder opsteken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 30 september 2015 Rapport Share Geplaatst 30 september 2015 Charlie, je kan nog net meedoen morgen 1 oktober! (zie draadje hieronder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 hhallo,ik ben 3 dagen gestopt na 1.5 week weer roken .daarvoor 6 weken gestopt. zijn er hier meer mensen die net gestopt zijn zodat we samen kunnen stoppen? Haai Peetr, dit is mijn derde peukvrije dag. Wel met pleisters, hoe is het jou gelukt? Groetjesssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden